سنگاپور دستگاه ردیاب کرونا رونمایی می کند

توریست مالزی – سنگاپور تصمیم دارد دستگاهی کوچک و قابل حمل برای ردیابی ویروس کرونا رونمایی کند. این دستگاه با باتری کار می کند. به گزارش خبر گزاری مهر...
توریست مالزی – سنگاپور تصمیم دارد دستگاهی کوچک و قابل حمل برای ردیابی ویروس کرونا رونمایی کند. این دستگاه با باتری کار می کند.

به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از رویترز، سنگاپور تصمیم دارد به زودی یک دستگاه کوچک و قابل حمل برای ردیابی ویروس کرونا رونمایی کند. این دستگاه در صورت موفقیت آمیز بودن میان جمعیت۵.۷ میلیون نفری این کشور توزیع می شود. البته دولت سنگاپور هم اکنون اپلیکیشن مخصوص ردیابی ویروس کرونا را توسعه داده است اما فناوری بلوتوث به اختلالاتی در آن منجر شده است. درنتیجه اپلیکیشن مذکور به طور گسترده به کار گرفته نشده است.

ویویان بالاکریشان وزیر امور خارجه سنگاپور در پارلمان این کشور اعلام کرد: ما مشغول توسعه یک دستگاه پوشیدنی قابل حمل هستیم که به زودی رونمایی می شود. برای استفاده از این دستگاه نیازی به موبایل نیست. اگر این دستگاه قابل حمل کارآمد باشد، در مرحله بعد میان تمام شهروندان سنگاپور توزیع و از سلامت افراد محافظت می شود. دستگاه مذکور با باتری کار می کند و می توان آن را با بندی به گردن آویخت یا در کیف دستی نگهداری کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!