سه ساحل زیبا در ایالت صباح

از هر مسافری که در مورد صباح بپرسید، به شما در مورد جزایر زیبا، اقیانوس آبی روشن و سواحل شنی سفید که مایلها امتداد دارد, و قطعا در مورد مردم و مواد غذایی بیش از حد عالی آنجا خواهند گفت.
توریست مالزی – از هر مسافری که در مورد صباح بپرسید، به شما در مورد جزایر زیبا، اقیانوس آبی روشن و سواحل شنی سفید که مایلها امتداد دارد, و قطعا در مورد مردم و مواد غذایی بیش از حد عالی آنجا خواهند گفت.

در حالی که مقصدهای مانند Semporna و پنج جزیره در پارک دریایی Tunku Abdul Rahman ارزش دیدن را دارد، سواحل زیبای دیگری وجود دارد که بهترینهای ایالت صباح را به نمایش میگذارد.

Mari Mari Sepanggar
آب های فیروزه ای، سواحل شنی سفید و صخره های رنگارنگ. این سه دلیل کافی است تا همین حالا بار سفر خود را به مقصد ساحل Mari Mari Sepanggar ببندید. این جزیره جایی عالی برای فرار از جزیره های نزدیک Mari Mari Sepanggar میباشد; جزیره ای خصوصی با فاصله ای در حدود ۱۰ دقیقه از کوه KK که رفتن به آنجا با قایق از اسکله Jesselton امکان پذیر است.

این جزیره روستایی و آرام به اندازه دو برابر جزیره Manukan است، بنابراین شما می توانید دو برابر سرگرمی داشته باشید. از غواصی زیر آب تا کایاک سواری و ماهیگیری و جنگل نوردی، در اینجا برای عاشقان طبیعت چیزهای بسیار زیادی وجود دارد.

آنهایی که علاقه به ماجراجویی و هیجان دارند می توانند پیاده روی در جنگل های سرسبز را تا بالاترین نقطه در جزیره ادامه دهند، در حالی که کسانی که به دنبال آرامش هستند می توانند در اقیانوس آبی روشن به زیر آب بروند.

شما می توانید یک شب عاشقانه در جزیره همراه با تماشای چراغهایی با فاصله بسیار دور از کوه KK و شنیدن صدای امواجی که بر روی هم میریزند با جنگلی زیبا در پشت سر خود را تجربه کنید.

str2_cczsabah2_marimarisepanggar_chester_1

Mantanani
رسیدن به جزیره Mantanani زمان بیشتری طول میکشد. دو ساعت رانندگی از کوه KK به Kota Belud، و سپس یک ساعت دیگر با قایق از اسکله Kuala Abai . اما این جزیره کوچک به خوبی ارزش این نوع سفر کردن را دارد.

به محض رفتن به دنیای زیر آب Mantanani، زیبایی گیاهان و جانوران دریایی این جزیره شما را مسحور خواهد کرد. شنا کردن دلقک ماهی در میان شقایق های دریایی و صخره های مرجانی زنده شکلی از یک باغ منحصر به فرد در زیر دریا است. چه تعریفی بهتر از این که این جزیره معروف به بهشت غواصان است؟

آب این جزیره در دنیا معروف به یکی از شفاف ترین ها می باشد- در واقع یک وبلاگ نویس کره جنوبی پس از تحت تأثیر قرار گرفتن اینگونه برای این جزیره نوشت: “روشن ترین در جهان است.” برای عکاسان زیر آب، این به معنی گرفتن عکس های نفس گیر در وضوح بینهایت عالی آب این جزیره است.

روز خود را چه با غواصی زیر آب و یا قایقرانی کایاک بگذرانید و در پایان روز به نظاره منظره نارنجی رنگ غروب آفتاب  نشسته و از نسیم خنک لذت ببرید.

str2_cczsabah2_mantanani_chester_1

Kudat
سفر به Kudat (کودت ۱۹۰km دورتر از کوه KK) با جاذبه های جالب مانند مزرعه زنبور عسل Gombizau، کارخانه Gong و موارد دیگر همراه است.

هنگامی که شما به این جزیره رسیدید، آماده در آغوش کشیدن آرامش این جزیره گرمسیری باشید. اینجا جایی است که شما می توانید سواحل شنی سفید پیدا کنید.

این جزیره در بالای برونویی قرار دارد. همچنین به عنوان Tanjung Simpang Mengayau معروف است. این جزیره مکانی است که دو دریا – دریای سلب و دریای چین جنوبی – به هم میرسند.

نوک جزیره بورنئو نیز نشان دهنده مکانی برای جوانان میباشد. هر سال در ماه ژوئن، فستیوال Sunset Music Fest در اینجا برگزار میشود. این فستیوال در محیط باز و از اواخر بعد از ظهر شروع می شود. وقتی شب با ماه کامل در آسمان از راه برسد، در زیر یک آسمان پر از ستاره, موسیقی این فستیوال را دنبال کنید. غروب های زیبا و ماه کامل خیره کننده – تصویری از یک تعطیلات کامل و عالی را به نمایش میگذارد.

str2_cczsabah2_kudat_chester_1

یک یادداشت

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده − سه =

  • ali
    ۲ آبان ۱۳۹۶ at ۱۱:۴۴
  • آخرین اخبار

    زیر آسمان کوالالامپور

    ^
    error: Content is protected !!