سوبانگ پارید (Subang Parade )

توریست مالزی- یکی از طولانی ترین مراکز خرید در کشور مالزی، سوبانگ پارید در سوبانگ جایا (Subang Jaya) منطقه یو اس جی (USJ) است. این پاساژ با بیش از...
توریست مالزی- یکی از طولانی ترین مراکز خرید در کشور مالزی، سوبانگ پارید در سوبانگ جایا (Subang Jaya) منطقه یو اس جی (USJ) است.

این پاساژ با بیش از ۱۶۰ فروشگاه انواع کالا و خدمات شامل لباس و کفش، مایحتاج منزل و حتی رستوران هایی با کیفیت بالا دارد و به مشتریان خدمت می کند. سوبانگ پارید نه تنها در بین مردم محلی محبوب است، بلکه در میان گردشگران و بازدید کنندگان از کشورهای دیگر نیز محبوبیت خاص خودش را دارد.

رویدادهای مختلف و هیجان انگیز نیز در تمام طول سال به ویژه در تعطیلات مدرسه و فصول جشن، در این مرکز خرید برگزار می شود. در میان مراسم هایی که به طور مرتب برگزار می شوند، می توان به مسابقات و نمایش های جاده ای  اشاره کرد.

ار فروشگاههای معتبر این مجموعه می توان پارکسون (Parkson Grand)، بلاک (Blook)، سینما (Sinma)، وایر (Voir)، مستر من شاپ (MasterMan Shop)، اف او اس (F.O.S.)، نایک (Nike)، رویال سلانگور (Royal Selangor)، سامسونت (Samsonite) را نام برد. ساعت کاری فروشگاه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

Address: No 5 Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan, Malaysia


Tel: (603) 5032 9778


پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!