شرکت حمل بار هوایی در مالزی بخش حلال راه اندازی کرد

توریست مالزی – برای نخستین بار در جهان یک شرکت حمل بار هوایی با نام ام ی اس کارگو در سلانگور مالزی موفق به گرفتن گواهینامه حلال شد. این...
توریست مالزی – برای نخستین بار در جهان یک شرکت حمل بار هوایی با نام ام ی اس کارگو در سلانگور مالزی موفق به گرفتن گواهینامه حلال شد. این شرکت بخش تدارکات حلال راه اندازی کرده است.
به گزارش «حوزه» به نقل از theedgemarkets، ابراهیم محمد صالح، مدیر اجرایی ام ای اس کارگو، در نشستی اعلام کرد راه اندازی این بخش دو سال به طول انجامیده و این شرکت حمل بار ملی موفق شده در ۱ می ۲۰۱۹ از اداره امور اسلامی مالزی (جکیم) مجوز و گواهینامه حلال دریافت کند. این نخستین باری است که یک شرکت حمل بار در جهان از جکیم گواهینامه حلال دریافت می کند.
محمدصالح گفت: بخش تدارکات حلال متناسب با نیازهای صنعت حلال برای جابجایی مطمئن و ایمن بار درنظر گرفته شده است. براساس گزارشی که توسط گروه تحقیق و مشاوره تجزیه و تحلیل بازار بین المللی ارائه کرده، پیش بینی شده که ارزش جهانی مواد غذایی حلال تا سال ۲۰۲۳. به ۲.۶ تریلیون دلار آمریکا برسد و ما امیدواریم که تا سال۲۰۲۰ بتوانیم برای به هدف ملی حلال به ارزش ۵۰ میلیارد رینگیت (واحد پول مالزی) دست پیدا کنیم.
ابراهیم در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت ام ای اس کارگو به دنبال مشتریان بیشتری برای تدارکات حلال خواهد بود یا خیر، گفت که همیشه از مشتریان جدید استقبال می کنند. وی گفت: ما در نظر داریم که مشتریان بیشتری را برای بخش تدارکات حلال جذب کنیم. البته ما به دنبال شرکای تجاری در بخش کشتی رانی نیز هستیم.
گفتنی است شرکت هواپیمایی حمل بار ام‌ای‌اس کارگو در تاریخ ۱۹۷۲ میلادی تأسیس شده است. دفتر مرکزی ام‌ای‌اس کارگو در سلانگور، مالزی واقع شده‌است و به ۱۱ مقصد، پرواز انجام می‌دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 + پانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!