شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کویت شد

توریست مالزی – شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران، طی دو سال آینده هدایت تیم ملی فوتسال زنان کویت را به عهده خواهد داشت. قه گزارش رادیو...
توریست مالزی – شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران، طی دو سال آینده هدایت تیم ملی فوتسال زنان کویت را به عهده خواهد داشت.
قه گزارش رادیو فردا، فوتبال کویت پس از پایان تعلیق، برای جبران سال‌های از دست رفته مربیان خارجی متعددی را در بخش‌های مختلف به خدمت گرفته است. شهرزاد مظفر نیز مدیریت فنی تیم‌های ملی فوتسال زنان و سرمربیگری تیم ملی این کشور را برعهده خواهد داشت. او نخستین مربی زن ایرانی در فوتبال و فوتسال است که خارج از ایران به سرمربیگری یک تیم ملی منصوب می‌شود.
فاطمه حیات رییس کمیته فوتبال زنان کویت گفت جذب شهرزاد مظفر به خاطر توانایی اوست که با فوتسال زنان ایران، جام قهرمانی آسیا را نصیب خود کرد. در جلسه معارفه خانم مظفر، شیخ احمد الیوسف رییس فدراسیون فوتبال کویت نیز حضور داشت.
مظفر می‌گوید کویت پیشنهاد قرارداد چهار ساله داد اما درخواست کردم دو ساله باشد و در صورت رضایت طرفین، دو سال دیگر تمدید کنیم. سرمربی سابق فوتسال زنان ایران به سایت ورزش سه گفت: «قراردادم با ایران تا پایان اردیبهشت بود. خوشحالم در شرایطی جدا شدم که یک عنوان سومی و دومی در داخل سالن آسیا به دست آوردم و در جام ملت‌ها هم قهرمان شدیم».
مظفر تاکید کرد: در ایران دغدغه‌ام قهرمانی بود. اما در کویت چنین نیست و باید از صفر شروع کنم. الان در حال تدوین برنامه‌‌ام برای استعدادیابی، راه‌اندازی لیگ و تشکیل تیم‌های ملی هستم.
مظفر در ایران دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد و حاشیه‌های فراوانی را از سر گذراند. بهمن ۱۳۹۲ در حالی که ایران را برای نخستین بار به نایب قهرمانی آسیا رسانده بود، ناگهان از سمت خود کناره‌گیری کرد. استعفایی ناخواسته که با اعتراض بازیکنان تیم ملی مواجه شد. فریده شجاعی نایب رئیس وقت بانوان فدراسیون گفت از استعفای مظفر غافلگیر شده و در جریان نیست چه اتفاقی افتاده. زیرا هیچ اختلافی بین‌شان نبوده. مظفر هم که تازه اردوی تیم ملی را آغاز کرده بود گفت: «شغل سرمربی‌گری حباب روی آب است، یک روز هست و یک روز نیست».
علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال در برنامه ۹۰، برکناری‌ها را تکذیب کرد اما این اتفاق برای مریم ایران‌دوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان هم رخ داد. سرمربیان جدیدی برای فوتسال و فوتبال زنان ایران انتخاب شدند. رسانه‌ها خبر از نقش آفرینی حراست وزارت ورزش در تحولات فوتبال و فوتسال زنان دادند.
حالا اوضاع در کویت چگونه است؟ مظفر می‌گوید: «در کویت امکانات مهیاست. فقط باید سخت کار کنیم و جلو برویم. در ایران بعد از جام ملت‌ها چیزی روی کاغذ نیامد. پیشنهاداتی از سایر کشورها هم داشتم اما در مورد کویت، همه چیز خیلی سریع پیش رفت».

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!