طرح تعطیلی پنجشنبه استان‌ها و شهرستان‌ها در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

توریست مالزی – دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصویب امروز کمیسیون اجتماعی مبنی بر دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته گفت: طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه مراکز اداری،...
توریست مالزی – دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصویب امروز کمیسیون اجتماعی مبنی بر دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته گفت: طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها، مانند تهران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که قبلا هم در کمیسیون اجتماعی بررسی آن به تعویق افتاده بود امروز بررسی و تصویب شد.
ناهید تاج الدین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به تصویب این طرح در کمیسیون اجتماعی دید مثبتی دارم، پیشتر وضعیت نهایی این طرح مشخص نشده بود، اما امروز تعیین تکلیف و تصویب شد.
وی با بیان اینکه تصویب این طرح به تقویت اقتصاد گردشگری و هم به تقویت نهاد خانواده منجر خواهد شد بیان کرد: اینگونه نیست که حتما تعطیلات کمتر بهره‌وری اقتصادی بیشتری را داشته باشد بلکه تعطیلات بیشتر هم به بهره‌وری نیروی کار و هم به تقویت ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی همچون اقتصاد گردشگری آن هم بر پایه گردشگری کمک شایانی می‌کند، امیدوارم این طرح در صحن علنی مجلس نیز رای بیاورد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!