عزم مالزی برای گسترش روابط علمی با دانشگاه شیراز جدی است

توریست مالزی – رئیس آکادمی مدیریت آسیا در دانشگاه یو. اس. ام مالزی گفت: عزم ما برای گسترش و توسعه روابط علمی با دانشگاه شیراز جدی است و برای...
توریست مالزی – رئیس آکادمی مدیریت آسیا در دانشگاه یو. اس. ام مالزی گفت: عزم ما برای گسترش و توسعه روابط علمی با دانشگاه شیراز جدی است و برای این همکاری مشترک تلاش می کنیم.

به گزارش ایرنا، دکتر نور هزلینا احمد، در نشستی با رئیس دانشگاه شیراز و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل این دانشگاه افزود: این دیدار زمینه را برای شروع همکاری های علمی مشترک میان دانشگاه شیراز و مالزی فراهم می کند.
رئیس دانشگاه شیراز نیز در این نشست، بیان کرد: تبادل دانشجو و استاد، ‌اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک و برگزاری کنفرانس های علمی از جمله مواردی است که برای آغاز همکاری باید مدنظر قرار گیرد. حمید نادگران، همچنین به زمینه های مشترک فرهنگی و مذهبی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور مالزی اشاره و ‌تاکید کرد: این وجه اشتراک می تواند فرصت مناسبی را پیش روی ۲ طرف قرار دهد تا از آن طریق بتوان همکاری های علمی و تحقیقاتی را هم گسترش داد.
رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل دانشگاه شیراز هم در این دیدار با اشاره به قابلیت های فراوان دانشگاه شیراز در زمینه های مختلف، اظهار داشت: در این دانشگاه فعالیت های علمی پژوهشی فراوانی در پیوند با موضوع مدیریت صورت گرفته از این رو این مرکز علمی می تواند همکاری های موثری را با طرف مالزیایی انجام دهد.
فلاح شمسی ادامه داد: برای تحقق این مهم، برنامه سفر رئیس دانشگاه شیراز به مالزی و بازدید از دانشگاه ساینز مالزی تنظیم شده تا از این طریق راه های گسترش همکاری های مشترک بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد. در این نشست، جمعی از استادان و نمایندگان دانشگاه ساینز مالزی(Universiti Sains Malaysia) حضور داشتند.
آکادمی مدیریت آسیایی (AAMJ) نشریه ای علمی را شامل می شود که به صورت مشترک تحت مدیریت این نهاد و دانشگاه ساینز مالزی اداره می شود. نقطه ی تمرکز این نشریه، بررسی علمی مدیریت و مسایل مرتبط با آینده این حوزه در آسیاست.


پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!