فروشگاه های گیاهی (عطاری) سنتی چینی در کلانگ (۲)

توریست مالزی- استفاده از گیاهان دارویی و تقویتی طبیعی به بهبود وضعیت تغذیه و انرژی ما کمک می کند. تنها زمانی که سالم هستیم می توانیم بهترین راندمان کاری...
توریست مالزی- استفاده از گیاهان دارویی و تقویتی طبیعی به بهبود وضعیت تغذیه و انرژی ما کمک می کند. تنها زمانی که سالم هستیم می توانیم بهترین راندمان کاری را ارایه دهیم و یا اوقات خوشی را با خانواده سپری کنیم. در اینجا برخی از مغازه های گیاهی محلی در سلانگور (Selangor) و کوالالامپور را به شما معرفی می کنیم. بعضی از آنها حتی گیاهان دارویی را در محل شما تحویل می دهند.

گیاهان دارویی و پزشکی تایمال (Taimal Herbs & Medicine)


مجموعه تایمال، عرضه کننده محصولات گیاهی درمانی دارای شعب زیادی در مالزی است. یکی از محبوب ترین شعبه های تایمال واقع در پاساژ پاویلیون (Pavilion KL) در بوکیت بینتنگ است. ساعت کار این شعبه که در طبقه اول واقع است از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. این مجموعه رستورانی با مضمون درمانی نیز در منطقه باتو کیو (Bato Cave)  دارد. برای اطلاعات بیشتر با جستجوی نام شرکت (Taimal Herbs & Medicine) در گوگل می توان آدرس شعب مختلف تایمال را به راحتی یافت.

Lot 55, Kompleks Selayang, Batu 8 1/2,Jalan Ipoh,  ۶۸۱۰۰ Batu Caves (town)




مرکز پزشکی چینی کیان یین (Kian Yin Chinese Medical Hall)


مرکز پزشکی چینی کیان یین یکی از محبوب ترین مراکز طب سنتی چینی واقع در جالان پودو (Jalan Pudu) است. این فروشگاه ظاهری قدیمی و شبیه دیگر مراکز چینی دارد. اما در روزهای سه شنبه، پنج شنبه  و شنبه مراجعین زیادی در صف در انتظار نوبت خود هستند. این انتظار برای مشورت با یکی از معروفترین پزشکان متخصص طب سنتی چینی، دکتر دیوید مون (Dr David Mun) است.

Address: 30, Jalan Landak, Off Jalan Pudu, 55100 Kuala Lumpur.



گیاهان غذایی N Herbs ‘N’ Food


مجموعه گیاهان غذایی N انواع گیاهان چینی شامل جنسینگ (Chinese Herbs)، آشیانه پرنده (bird’s Nest)، مشروبات الکلی (liquors)، شراب (wines) و چای (tea) را تامین می کند. این شرکت همچنین از حضور پزشکان متخصص چینی برای درمان های سنتی برای خدمت بهتر به مشتریانش استفاده می کند. مجموعه بی نظیر گیاهان غذایی N هم اکنون دو شعبه در سوبانگ جایا (Subang Jaya) در جالان اس اس ۱۵ (Jalan SS15) و مرکز تجاری تایپان (Taipan Business Centre) دارد.

همچنین وب سایت مجموعه به آدرس http://www.herbsnfood.com.my/ برای خرید آنلاین و غیر حضوری و تحویل در محل شما آماده شده است.

SS15 BRANCH, No. 116 & 118, Jalan SS15/4B, Subang Jaya, 47500 Selangor.


USJ BRANCH, No. 8, Jalan USJ 10/1, Taipan Business Centre, 47620 Subang Jaya, Selangor, Malaysia.



مرکز طب سوزنی و گیاهی تول (The Tole Acupuncture & Herbal Medical Center)


مرکز طب سوزنی و گیاهی تول در جالان سلطان اسماعیل، در مجموعه منارا کی اچ (Menara KH) واقع شده است. این مرکز پزشکی که در ۳۱ ژانویه ۱۹۹۳ توسط  داتو لی کیم سای (Dato’ Lee Kim Sai) وزیر بهداشت وقت، شروع به کار کرده است. این مجموعه بی نظیر خدمات ارزنده ای در حوزه  طب سنتی چینی تا به امروز ارایه کرده است.

از وب سایت این مجموعه به آدرس http://thetole.org/index.html#.Ww1LrEiFPIU دیدن کنید، لیست انواع بیماری ها در وب سایت لیست شده است.

Lot 2.01, 2nd Floor, Medical Specialist Floor, Menara KH (Menara Promet), Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur.


پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!