لذت خرید و تفریح در مشهورترین مراکز خرید شهر سنگاپور

توریست مالزی – مارینا، نام خلیجی مصنوعی است که در سال ۱۹۷۰ در بخش جنوبی سنگاپور ایجاد شد. این خلیج امروزه به عنوان یکی از معروف ترین مراکز تجاری،...
توریست مالزی – مارینا، نام خلیجی مصنوعی است که در سال ۱۹۷۰ در بخش جنوبی سنگاپور ایجاد شد. این خلیج امروزه به عنوان یکی از معروف ترین مراکز تجاری، اداری و سرگرمی دنیا شناخته شده و فروشگاه، هتل، رستوران و تفریحات زیادی را در خود جای داده است. تفریحگاه ها و مراکز خرید متعدد این خلیج در کنار چشم انداز زیبایی که از این شهر به نمایش گذاشت، باعث شده تا مارینا بی به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران سنگاپور تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم تعدادی از معروف ترین مراکز خرید مارینا بی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سان تک سیتی مال (Suntec City Mall)
سان تک سیتی یکی از معروف ترین مراکز خرید مارینا بی بوده که بیش از ۴۰۰ فروشگاه متنوع را در خود جای داده است. فروشگاه های پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم موسیقی، اسباب بازی، صنایع دستی، سوغات و گالری های هنری از جمله گزینه های موجود در این مرکز هستند که انواع برندهای معروف داخلی و خارجی را به مشتریان خود عرضه می کنند. در اینجا علاوه بر فروشگاه، تفریحات و سرگرمی هایی چون شهربازی، زمین بازی، سالن های سینمایی و تئاتر نیز دیده می شوند. غذاخوری ها و کافه های متعدد سان تک سیتی مال نیز انواع غذاهای خوشمزه آسیایی و بین المللی را برای میهمانان و بازدیدکنندگان خود سرو می کنند. فواره ثروت (Fountain of Wealth) یکی از برترین و زیباترین فواره های جهان بوده که در مرکز این مجموعه دیده می شود. ساخت این آب نما از سال ۱۹۹۵ با عنوان نمادی از زندگی و ثروت در سنگاپور شروع شده و برای طراحی آن نیز از فنگ شویی الهام گرفته شد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مارینا اسکوئر (Marina Square)
پس از بازدید از مرکز خرید سان تک سیتی با استفاده از یک پل سرپوشیده می توانید به مارینا اسکوئر بروید. در اینجا بیش از ۳۰۰ فروشگاه دیده می شوند که به عرضه محصولات متنوعی از برندهای مختلف دنیا می پردازند. این ساختمان ۴ طبقه که یکی از معروف ترین مراکز خرید مارینا بی بوده، علاوه بر فروشگاه دارای تعدادی غذاخوری، تفریحات مخصوص کودکان و گزینه های دیگری نیز بوده که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید سیتی لینک (City Link)
سیتی لینک را می توان اولین مرکز خرید زیرزمینی سنگاپور معرفی کرد. این مرکز در مساحتی بالغ بر ۵۶۰۰ مترمربع ساخته شده و بیش از ۵۰ فروشگاه را در خود جای داده است. در فروشگاه های این مرکز انواع محصولات مورد نیاز خریداران از جمله پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی بهداشتی با معروف ترین برندهای موجود در دنیا به فروش می رسند. زارا، تاپ شاپ، موجی، میس سلفریج، مانگو و جان لیتل از جمله برندهای بین المللی هستند که در این مرکز عرضه می شوند. علاوه بر این، تعدادی رستوران و غذاخوری نیز در این سیتی لینک دیده می شوند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میلنیا واک (Millenia Walk)
میلنیا واک یکی از معروف ترین مراکز خرید مارینا بی بوده که بین دو مرکز مارینا اسکوئر و سان تک سیتی مال قرار دارد. این مرکز انواع پوشاک و محصولات الکترونیکی را با معروف ترین و محبوب ترین برندهای معتبر دنیا عرضه می کند. علاوه بر این، تعدادی رستوران و کافه نیز در میلنیا واک دیده می شوند که انواع غذاهای آسیایی و بین المللی را برای مشتریان خود سرو می کنند. مرکز خرید میلنیا واک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان و خریداران خواهد بود.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید د شاپس (The Shoppes)
د شاپس یک مرکز خرید لوکس و گران قیمت بوده که انواع برندهای معتبر دنیا از جمله دیور، آرمانی، الکساندر مک کویین، بولگاری، هوگو باس، لویی ویتون، شنل و میو میو را در خود دارد. علاوه بر صدها فروشگاهی که در این مرکز وجود دارند، مراکز تفریحی، جاذبه های دیدنی، کافه ها و رستوران های درجه یک و فوق العاده ای نیز در اینجا دیده می شوند. در رستوران های د شاپس می توانید معروف ترین غذاهای آسیایی و اروپایی مانند کاری هندی، دیم سام، سوشی ژاپنی، پیتزای ایتالیایی و غذاهای مدرن فرانسوی را سفارش داده و نوش جان کنید. معماری مدرن و جذاب د شاپس از دیگر ویژگی های این مرکز بوده که تماشای آن برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است. ویترین های شیشه ای بزرگ، تالارهای عظیم و آب نمای زیبای این مرکز هرکدام بخشی از این جذابیت محسوب می شوند. یکی از مواردی که گردشگران این مجموعه را مجذوب خود می کند، کانال آبی بوده که در د شاپس طراحی شده است. درون این کانال قایق هایی قرار دارند که بازدیدکنندگان می توانند با پرداخت مبلغی سوار آن ها شده و در کانال به گشت و گذار بپردازند. مرکز خرید د شاپس همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳ آماده خدمت رسانی به مشتریان و خریداران است.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید رافلز سیتی (Raffles City)
مرکز خرید رافلز سیتی یک ساختمان ۵ طبقه با بیش از ۲۰۰ واحد تجاری بوده که توسط معمار مشهور آمریکایی چینی تبار با نام یو مینگ پِی (Ieoh Ming Pei) ساخته شد. در فروشگاه های این مجموعه برندهای معروفی چون نایکی، توماس سابو، دکتر مارتین، اومگا، تاپ شاپ، تامی، تیمبرلند و کاترپیلار عرضه می شوند. علاوه بر فروشگاه، دو هتل، سالن همایش، رستوران ها و کافه های متعددی نیز در این مرکز وجود دارند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: همگردی

پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده − 13 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!