لینکدین در حال راه اندازی اپلیکیشنی با تمرکز روی دانشجویان است

هدف اصلی این اپلیکیشن جدید، کمک به دانشجویان در راستای آماده شدن و پیدا کردن شغل مناسب باشد.
تفاوت شبکه اجتماعی لینکدین با سایر شبکه های اجتماعی رایج مانند توییتر و فیس بوک در این است که لینکدین روی برقراری ارتباط بین مشاغل و یا کارمندان حرفه ای یک شرکت با سایر شرکت ها تمرکز دارد.

اگر فرض بگیریم که همه کارکنان حرفه ای حوزه کار تا کنون از لینکدین استفاده نکرده باشند، می توانیم مطمئن باشیم که حداقل اسم این شبکه اجتماعی را شنیده اند. بنابراین اگر به دنبال فرد مناسبی برای یک صنعت خاص هستید و یا به دنبال شغل مناسبی برای خود می گردید، لینکدین همان شبکه ایست که باید در آن عضو باشید.

73b0c192-d711-4d7f-b557-c44c87f65148

لینکدین به دلیل ماهیت فعالیتش به عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و مفرح شناخته نمی شود و فقط فعالیت های حرفه ای و جدی را در خود جای داده است. اما به نظر می رسد که این شبکه اجتماعی قصد دارد این نقص خود را نیز برطرف کند چرا که به تازگی یک اپلیکیشن جدید با نام LinkedIn Students یا لینکدین دانشجویان را راه اندازی کرده است.

این اپلیکیشن روی برقراری ارتباط دانشجویان با یکدیگر تمرکز نکرده است و به نظر می رسد که هدف اصلی این اپلیکیشن جدید، کمک به دانشجویان در راستای آماده شدن و پیدا کردن شغل مناسب باشد.

در توضیحات این اپلیکیشن آمده:

لینکدین دانشجویان اپلیکیش جدیدی ست که می تواند برای پیدا کردن و کسب شغل مناسب کمکتان کند. لینکدین دانشجویان به شما کمک خواهد کرد تا با اعتماد به نفس کامل به کشف مسیرهای شغلی و جستجوی مشاغل بپردازید و این تنها شروع راه است.

این اپلیکیشن به دانشجویان کمک خواهد کرد تا نقش های حرفه ای مختلف را بر اساس تحصیلاتشان امتحان کنند و به توصیه ها و مقالات چاپ شده در زمینه های شغلی مختلف دسترسی داشته باشند.

همچنین این اپلیکیشن به شما نشان می دهد که کدام شرکت ها به استخدام دانشجویان محل تحصیل شما علاقه دارند. بنابراین اگر این فرصت ها را بشناسید می توانید در هنگام ارسال رزومه برای پیدا کردن شغل مناسب، انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.
منبع : Techshot

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 − سیزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!