مالزی به رشد صنعت «حلال» در فیلیپین کمک می‌کند

توریست مالزی – مالزی اعلام کرد که در راستای همکاری کشورهای جنوب شرق آسیا به توسعه بازار حلال در فیلیپین کمک می‌کند تا جوابگوی جامعه مسلمانان ۱۰ میلیون نفری فیلیپین...
توریست مالزی – مالزی اعلام کرد که در راستای همکاری کشورهای جنوب شرق آسیا به توسعه بازار حلال در فیلیپین کمک می‌کند تا جوابگوی جامعه مسلمانان ۱۰ میلیون نفری فیلیپین باشد.

به گزارش  ایرنا از رسانه های فیلیپنی «مصطفی محمد» وزیر بازرگانی مالزی اظهار کرد که همکاری های کوالالامپور و مانیل، در مراحل اولیه خود است و شرکت‌های فیلیپینی و مالزیایی می‌توانند با یکدیگر در تولید محصولاتی چون شکر و نارگیل همکاری کنند.
وزیر بازرگانی مالزی همچنین خبر داد که مالزی محصولات خود را با نشان «حلال» به فیلیپین صادر می‌کند چرا که این محصولات در فیلیپین مشتریان زیادی دارد. وی در مصاحبه خود با شبکه خبری فیلیپینی «ای.بی.اس» عنوان کرد: شرکت‌های فیلیپینی که به دنبال گسترش بازار حلال خود هستند، نباید خود را تنها به غذا محدود کنند، چرا که این صنعت شامل بانک‌ها، لوازم آرایشی و دارویی نیز می‌شود. این بازار بزرگ و در حال رشد است و زمان مناسبی برای اعضای آ.سه.آن، برای همکاری به وجود آمده است.
اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا موسوم به «آ.سه.آن» متشکل از ۱۰ کشور در این منطقه از جهان شامل اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان می‌شود. این منطقه همچنین دارای کشورهایی با سریعترین رقم رشد اقتصادی است که شامل ویتنام و فیلیپین می‌شود.


پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!