مالزی واسطه پرداخت طلب ۹۰۰ هزار دلاری کی‌روش

توریست مالزی – این پول ۴ ماه پیش از خزانه فدراسیون فوتبال خارج شده است ولی همچنان ما به کی‌روش بدهکار هستیم. به گزارش ایران ورزشی، دو ماه از...
توریست مالزی – این پول ۴ ماه پیش از خزانه فدراسیون فوتبال خارج شده است ولی همچنان ما به کی‌روش بدهکار هستیم.
به گزارش ایران ورزشی، دو ماه از رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی می گذرد اما مثل تمام مربیان خارجی که به فوتبال ایران آمدند او هم مبلغ قابل توجهی طلبکار است و حالا دنبال طلبش افتاده تا به پولش که رقم هنگفتی هم هست ،برسد.
کارلوس در حال حاضر ۹۰۰ هزار دلار تنها به خاطر دستمزدش طلبکار است که رقم سنگینی است. اما این تمام طلب کی‌روش نیست. فدراسیون فوتبال بخشی از پاداش کی‌‎روش از جام‌جهانی را هم پرداخت نکرده است. پاداش دو بازی عمان و چین هم باقی مانده است که هر کدام ۶ هزار دلار است و روی هم می‌شود ۱۲ هزار دلار. کی روش در مجموع غیر از آن ۹۰۰ هزار دلار، ۳۰۰ هزار دلار دیگر هم طلب دارد که روی هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌شود که رقم بسیار سنگینی است و با یک ضرب و تقسیم ساده به ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
مهدی تاج درباره بدهی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش گفت:«ما ۹۰۰ هزار دلار از مانده قرارداد ایشان را حدود چهار ماه پیش به حساب AFC واریز کردیم تا به حساب کی‌روش ریخته شود. یعنی این پول ۴ ماه پیش از خزانه فدراسیون فوتبال خارج شده است ولی همچنان ما به کی‌روش بدهکار هستیم.»
وی ادامه داد:«ما بیشتر از ۹۰۰ هزار دلار برای اینکه مبادلات ارزی هزینه‌هایی نیز دارد پرداخت کرده‌ایم, این کار به طور کامل صورت گرفته و ما پول را پرداخت کرده‌ایم اما این پول هنوز به حساب کی‌روش واریز نشده است. آخرین اقدامی که در این باره داشتیم این بود که اخیراً در AFC با خانم افخم (سفیر ایران در مالزی) صحبت کردم و راه حلی پیدا کردیم که این کار انجام می‌‌شود و به احتمال قوی این مشکل برطرف خواهد شد.»

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!