ماهاتیر محمد:ترامپ ظرف ۲۴ ساعت نظر خود را تغییر می دهد

توریست مالزی – ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی بار دیگر از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد و رفتار با وی را دشوار توصیف کرد. به گزارش سرویس بین...
توریست مالزی – ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی بار دیگر از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد و رفتار با وی را دشوار توصیف کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ این موضوع را نخست وزیر مالزی در گفتگو با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس بیان کرد. ماهاتیر محمد در این مصاحبه تصریح کرد :«ترامپ ظرف ۲۴ ساعت نظر خود را عوض می کند و گفتگو با کسی که نظرات در حال تغییر دارد ،‌ دشوار است.» این منبع خاطر نشان کرد نخست وزیر مالزی در سال ۲۰۱۷ نیز ترامپ را «فردی عجیب» توصیف کرده بود.
ماهاتیر محمد همچنین خشونت ها در میانمار علیه اقلیت روهینگیایی را نیز محکوم کرد و افزود از رفتار آنگ سان سوچی رهبر میانمار در این ماجرا ناامید شده است. نخست وزیر مالزی تصریح کرد :«روشن است که آنگ سان سوچی رفتار دولت میانمار را در قبال روهینگیایی ها تایید می کند.»
اقلیت مسلمان آراکان در غرب میانمار از اوت ۲۰۱ با کشتار و خشونت های شدید ارتش میانمار و شبه نظامیان افراطی بودایی مواجه اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده + 14 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!