محاکمه یک سنگاپوری به اتهام کمک مالی به داعش

توریست مالزی – دادگاهی در سنگاپور یکی از اتباع این کشور را به اتهام تأمین مالی تروریسم محاکمه کرد. به گزارش ایکنا؛ به نقل از Channel News Asia، این...
توریست مالزی – دادگاهی در سنگاپور یکی از اتباع این کشور را به اتهام تأمین مالی تروریسم محاکمه کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Channel News Asia، این مرد سنگاپوری در اولین پرونده از نوع خود در سنگاپور تحت قانون ضد تروریسم (مبارزه با تأمین مالی تروریسم) محاکمه شد. عمران قاسم ۳۶ ساله متهم است از حدود شش سال پیش با هدف انتشار تبلیغات داعش برای یک شخص در ترکیه پول تهیه کرده است.

عمران در پاسخ به این سؤال که آیا او اتهام خود را قبول کرده یا نه، پاسخ داد: من نمی‌توانم بگویم گناهکار هستم یا نه، زیرا من قانون سنگاپور را قبول ندارم. تنها کاری که من انجام خواهم داد اذعان به انتقال پول است.

وی در آوریل سال گذشته متهم شد که در اکتبر سال ۲۰۱۴، ۴۵۰ دلار سنگاپور به یک شخص در ترکیه برای انتشار تبلیغات داعش تهیه کرده است. گفته می‌شود که وی این پول را از طریق شبکه جهانی انتقال پول وسترن یونیون انتقال داده است.

نیکلاس‌ خو معاون دادستان در این باره گفت: تروریسم یک معضل فراملی است و سنگاپور وظایف خود را به عنوان عضوی از جامعه جهانی در مبارزه علیه تروریسم و تأمین مالی تروریسم جدی می‌گیرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!