محکومیت بازیگر معروف مالزیایی به جرم حمل مواد مخدر

توریست مالزی: بازیگر محبوب مالزی، خیریل بنیامین ابراهیم، در جریان حمل ماده مخدر متامفتامین در بدن خود به مقصد جزیره سوماترای اندونزی دستگیر و به ۱۱ سال زندان محکوم...
توریست مالزی: بازیگر محبوب مالزی، خیریل بنیامین ابراهیم، در جریان حمل ماده مخدر متامفتامین در بدن خود به مقصد جزیره سوماترای اندونزی دستگیر و به ۱۱ سال زندان محکوم شد.
خیریل که بیشتر به نام بنجی شهرت دارد، در ماه آپریل در فرودگاه بین المللی کوالاناما با ۵/۴ گرم مواد مخدر دستگیر شد.
دادگاه منطقه مدان علاوه بر زمان زندان، برای این بازیگر ۳۸ ساله، جریمه ای به مبلغ ۷۴۰۰۰ صادر کرد. خوشبختانه، مدت زندان کمتراز ۱۴ سال است که توسط دادستان توصیه شده است و او از مجازات اعدام نجات یافته است.
او پسر بازیگر معروف عزآن ایرداواتی می باشد.
اندونزی یکی از سختگیرانه ترین کشورها در مبارزه با مواد مخدر در جهان است و افرادی که با بیش از پنج گرم مواد دستگیر شوند به اعدام محکوم خواهند شد.
جکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، مبارزات سختگیرانه ای علیه استفاده از مواد مخدر از سال ۲۰۱۴ را راه اندازی کرد که در جریان آن هشت مظنون از جمله دو استرالیایی به اعدام محکوم شدند.
اگرچه این سیاست با محکومیت جهانی روبرو شد، دولت اندونزی مسرانه پیگیر اجرای سیاست اعدام است و معتقد است که با این روش پایه های اقتصاد را مستحکم خواهد کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!