مخفی کردن لایک های فیس بوک آغاز شد

توریست مالزی – رقابت برای افزایش تعداد لایک ها در فیس بوک یکی از عوامل به خطر افتادن سلامت روانی کاربران آن قلمداد شده و از همین رو فیس...
توریست مالزی – رقابت برای افزایش تعداد لایک ها در فیس بوک یکی از عوامل به خطر افتادن سلامت روانی کاربران آن قلمداد شده و از همین رو فیس بوک قصد دارد تعداد لایک ها را مخفی کند.
به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، فیس بوک به طور رسمی اعلام کرده که از این به بعد قصد دارد تعداد لایک های کاربران را مخفی کند، زیرا نمایش تعداد لایک ها و رقابت به منظور بیشتر کردن آنها به سلامت روانی کاربران و به خصوص نوجوانان آسیب می زند و فشار سنگین روحی را به این افراد وارد می کند.
فرایند مخفی کردن تعداد لایک ها از استرالیا آغاز شده و البته خود کاربر و ارسال کننده هر پست قادر به مشاهده تعداد لایک ها خواهد بود، اما این اطلاعات برای دیگر افراد نمایش داده نمی شود. دیگر کاربران تنها قادر به مشاهده شناسه کاربری اشخاصی هستند که به هر پست واکنش نشان داده اند و تعداد این افراد قابل مشاهده نخواهد بود.
فیس بوک می گوید بررسی های خود را در این زمینه ادامه می دهد تا مشخص شود چنین کاری تا چه میزان تجربه کاربری افراد را بهبود می بخشد. بر همین اساس، اگر تاثیر مثبت این کار برای مدیران فیس بوک ثابت شود، دامنه این تجربه کاربری به دیگر کشورهای جهان نیز کشیده می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!