مدال طلای شناگر ایران در مسابقات بین المللی مالزی

توریست مالزی – بنیامین قره‌حسنلو مدال طلای رقابت‌های شنای بین‌المللی مالزی (کسب سهمیه جهانی و ورودی المپیک) را در ماده ۵۰ متر آزاد کسب کرد. به گزارش ایسنا، در...
توریست مالزی – بنیامین قره‌حسنلو مدال طلای رقابت‌های شنای بین‌المللی مالزی (کسب سهمیه جهانی و ورودی المپیک) را در ماده ۵۰ متر آزاد کسب کرد.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های شنای بین‌المللی مالزی که تحت عنوان مسابقات کسب سهمیه جهانی و ورودی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حال پیگیری است، بنیامین قره‌حسنلو توانست مدال طلا را از آن خود کند.
قره‌حسنلو در مرحله فینال ماده ۵۰ متر آزاد با ثبت زمان ۲۳:۴۰ در جایگاه نخست قرار گرفته و مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد. قره حسنلو که کمتر از ۳۰ صدم ثانیه با ورودی المپیک فاصله دارد شانس اصلی شنا ایران برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.
همچنین در روز سوم این مسابقات، مهدی انصاری با حریفان خود به رقابت پرداخت. انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. در فینال ماده ۵۰ متر پروانه مهدی انصاری با زمان ۲۴٫۹۱ در جایگاه دوم ایستاد.
این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری چهار شناگر اعزامی ایران به این مسابقات تا نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ پیگیری خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!