مرکز حیات وحش ماتانگ matang wildlife centre

توریست مالزی – مرکز حیات وحش ماتانگ حدود ۳۵ کیلومتر از کوچینگ فاصله دارد. این جنگل در پارک ملی کوباح واقع شده است و زیستگاه حیات وحشی است که...
توریست مالزی – مرکز حیات وحش ماتانگ حدود ۳۵ کیلومتر از کوچینگ فاصله دارد. این جنگل در پارک ملی کوباح واقع شده است و زیستگاه حیات وحشی است که در معرض خطر انقراض هستند. در این مرکز یک برنامه آموزشی برگزار می شود و طبق آن به اوران گوتان های بی سرپرست یا آنهایی که از اسارت رها شده اند تعلیم داده می شود که چگونه در حیات وحش زنده بمانند. بازدیدکنندگان می توانند اوران گوتان های زیادی را به خصوص در زمان غذا دادن به آنها تماشا کنند. به غیر از این پستانداران دوست داشتنی، خرس های آفتاب، گوزن های صمبر، گربه سانان مکار و لانه پرنده بزرگ که خانه عقاب های دریایی، منقار شاخی و سایر پرندگان در ساراواک هستند، در این پارک به چشم می خورند.
چهار مسیر جنگلی برای پیاده روی در جنگل وجود دارد از جمله مسیر Pitcher (حدود ۲ ساعت راه)، مسیر سانگای رایو (حدود ۳ تا ۴ ساعت راه)، مسیر سانگای سندوک (حدود ۱ ساعت) و مسیر سانگای بولو (درباره ۲ ساعت). در پارک HQ نقاط مخصوص پیک نیک، یک مرکز اطلاعات، امکانات اقامتی، یک پارکینگ و یک غذاخوری کوچک نیز یافت می شوند.
مرکز حیات وحش ماتانگ حدود ۳۰ کیلومتر از شهر کوچینگ فاصله دارد و حدود ۴۰ دقیقه طول می کشد تا به این مرکز برسید. از آنجا که هیچ اتوبوس خطی به طور مستقیم به این مرکز نمی رود، پیشنهاد می کنیم یک تاکسی اجاره کنید. به غیر از آن، می توانید با هر یک از آژانس های مسافرتی ارائه دهنده بسته های تور تماس بگیرید.

منبع: وب سایت وزارت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!