مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

توریست مالزی – مرکز خرید تایمز اسکوئر ، هشتمین ساختمان بزرگ در کوالالامپور از نظر مساحت با مساحتی بالغ بر ۲ میلیون متر مربع است . این مساحت به...
توریست مالزی – مرکز خرید تایمز اسکوئر ، هشتمین ساختمان بزرگ در کوالالامپور از نظر مساحت با مساحتی بالغ بر ۲ میلیون متر مربع است .
این مساحت به این قسمت ها اختصاص داده شده است :
۱۰۰۰ فروشگاه مختلف
تعداد زیادی رستوران با سبک و سیاق مختلف
فروشگاه های مربوط لوازم الکترونیکی مثل موبایل ، تبلت و …
یکی از بزرگترین و مهیج ترین شهر بازی های سرپوشیده در مالزی
سالن های آرایش و ماساژ
سالن های سینما
و انواع و اقسام فروشگاه ها برای خرید هر آن چه که نیاز دارید .



در کنار تمام این جذابیت ها ، چیزی که باعث خاص تر شدن این مرکز خرید شده است ، این است که مرکز خرید تایمز اسکوئر ، دارنده اولین پله های دارای سنسور موسیقی در دنیا است .
در مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی می توانید با هزینه ی کم ، خرید خوب و اقتصادی داشته باشبد. فروشگاه ها مارک و برند کمتر به چشم می خوردند و به همین جهت می توانید از فروشگاه های این مرکز خرید، به خصوص از فروشگاه های طبقات ۳ به بعد آن انواع اجناس با کیفیت و با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید . همچنین ساختمان مدرن و زیبای این مرکز خرید ، میزبان یکی از مجلل ترین هتل های کوالالامپور است .

به سوی یک خرید مقرون به صرفه …
خودتان را آماده کنید که یک خرید مقرون به صرفه پیش رویمان است ؛ چرا که مرکز خرید تایمز اسکوئر با وجود تمام تجملاتی که دارد ، فروشگاه هایی دارد که می تواند پاسخگوی هر نیاز با هر توان خریدی باشد . شاید قبل از رفتن به مرکز خرید تایمز اسکوئر این تصور را داشته باشید که مغازه های لوکس که از شعب برندهای مطرح دنیا هستند ، انتظار شما را می کشند . اما در مرکز خرید تایمز اسکوئر کمتر مغازه های برند به چشم می خورند .
مغازه هایی که درطبقات ۳ به بعد این مرکز خرید واقع شده اند ، بهترین انتخاب برای خرید لباس های راحتی ، کیف و کفش هایی با کیفیت و البته قیمت مناسب و … خریداری کنید . البته شاید کمی شلوغی این طبقات شما را اذیت کند اما شما در کمال آرامش خریدتان را ادامه دهید .


همچنین در این طبقات فروشگاه هایی وجود دارند که می توانید سوغاتی هایی با رنگ و بوی مالزی را برای خانواده تان با قیمت مناسب خریداری کنید . البته باز هم میتوان مغازه های برند را در میان سایر فروشگاه ها پیدا کرد و خریدی از آن ها داشت …
بعد از این که خرید کردید ، وقت آن است که کمی هم هیجان را تجربه کنید و کمی برای کودکان وقت بگذارید . برای این کار نیازی نیست از این مرکز خرید خارج شوید ، فقط کافی است به طبقه ی ۵ تایمز اسکوئر بروید . این جا یک بهشت برای کودکان و البته بزرگسالان است ، چرا که برای هر سنی حداقل یک دستگاه بازی وجود دارد .


یکی از اصلی ترین دستگاه های این پارک ، ترن هوایی مهیج آن است . این ترن هوایی که تا ۸۰۰ متر ارتفاع دارد ، بلندترین ترن هوایی در دنیا است که در یک فضای سرپوشیده قرار گرفته است . همچنین می توانید انواع و اقسام دستگاه ها و وسیله های بازی دیگر را در این پارک تجربه کنید ، مثل ایستگاه کهکشان ( قسمتی مخصوص بزرگسالان ) ، اتوبوس دیوانه ، سالن های تیر اندازی با کمان ،سالن های بولینگ و … .


در این قسمت سالن هایی وجود دارد که می توانید مراسم تولد و جشن های کودکانتان را در آن برگزار کنید .
ساعات مراجعه: ۱۲:۰۰-۲۲:۰۰ دوشنبه تا جمعه – ۱۱:۰۰-۲۲:۰۰ شنبه، یکشنبه



سالن های سینمای واقع در Berjaya Times Square
یکی دیگر از جذابیت های این مرکز خرید و یا بهتر است بگوییم این برج ، سالن های سینمای آن است . سالن های سینمایی که در طبقه ی ۱۳ آن واقع شده است و می توانید با رفتن به آن ها حس متفاوتی از فیلم دیدن را در آن ها تجربه کنید . این حس بی نظیر هم به دلیل وجود این امکانات است :
صفحه نمایش هایی بسیار با کیفیت و دارای سیستم های پیشرفته از جمله قابلیت پخش تصاویر ۴K – سیستم های صوتی ۳D و دالبی و هر آن چه که نیاز است تا یک فیلم در وجودتان رخنه کند…



رستوران های مرکز خرید تایمز اسکوئر
خرید که کردید ، شهر بازی هم که رفتید ، فیلم هم که دیدید ، الان وقت آن است که کمی به تغذیه ی جسم بپردازیم . برای این مورد هم نیازی به خارج شدن از برجایا تایمز اسکوئر ” Berjaya Times Square ” ندارید ، در هر طبقه ای که باشید حداقل یک رستوران یا کافه وجود دارد تا از شما پذیرایی کند.

سالن های ماساژ و آرایشگا های مرکز خرید Berjaya Times Square
یک خبر خوش برای خانم ها ! اگر به میهمانی دعوت هستید ، هم می توانید لباس و کیف و کفشتان را با قیمت مناسب از این مرکز خرید تهیه کنید و بعد از آن هم به یکی از آرایشگاه های آن بروید و خودتان را برای میهمانی آماده کنید . یا این که می توانید وسایل مورد نیازتان را از یکی از فروشگاه های عرضه ی لوازم بهداشتی و آرایشی تهیه کنید . همچنین می توانید از سالن های ماساژ این مجموعه برای تمدد اعصاب و رفع خستگی ناشی از خرید استفاه کنید .
این سالن های ماساژ در تمام طبقات مثل طبقه ی اول ، طبقه سوم و دیگر طبقات قرار دارند و هزینه ی آن ها بسته به تعداد ساعت و نوع ماساژی که انتخاب می کنید متفاوت است .



هتل Berjaya Times Square
در برجایا تایمز اسکوئر ” Berjaya Times Square ” که مرکز خرید تایمز اسکوئر واقع شده است ، یک هتل ۵ ستاره نیز وجود دارد . این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر کوالالامپور مالزی است که تمام امکانات رفاهی را داراست .



در مورد ساختمان مرکز خرید تایمز اسکوئر | Berjaya Times Square
ساختمانی که مرکز خرید تایمز اسکوئر در آن قرار دارد برجایا تایمز اسکوئر “Berjaya Times Square ” نام دارد . این برج دو قلو با ۴۸ طبقه و ارتفاع ۲۰۳ متر توانسته رتبه ی ۹ از لیست بزرگترین ساختمان های دنیا را از آن خود کند .
زمینی که این برج در آن ساخته شده است سابقا و تا قبل از جنگ جهانی دوم در مالکیت فردی میلیونر و البته نیکوکار با نام چئونگ یوک چوی “Cheong Yoke Choy” بود تا این که کل این منطقه را کمپانی برجایا گروپ تان سری وینسنت تان “Berjaya Group Tan Sri Vincent Tan” خریداری کرد تا آن را توسعه دهد .
مراحل این توسعه کلید خورد و ساخت برج برجایا تایمز اسکوئر “Berjaya Times Square ” در سال ۱۹۹۷ آغاز شد . معمار این پروژه که دی‌پی آرچیتکترز نام داشت توانست در سال ۲۰۰۳ این پروژه را به پایان برساند . بعد از آن این برج به طور رسمی بهره برداری شد و مرکز خرید ، هتل ، پارک تفریحی ، مراکز اداری و … آن شروع به کار کردند .



آدرس : مالزی ، کوالالامپور ، منطقه ی ۵۵۱۰۰ ، منطقه ی جالان امبی ، برج تایمز اسکوئر
Address : Berjaya Times Square, 1, Jalan Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

روش دسترسی
این مرکز خرید در خیابان امبی ” Jalan Imbi “واقع شده است . شما کافی است خود را به این خیابان برسانید ، بعد از از هر کجای خیابان که باشید می توانید ساختمان مرکز خرید را ببینید .
همچنین ایستگاه مونوریل و ایستگاه تاکسی هم در مقابل در ورودی مرکز خرید قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . ایستگاه امبی مونوریل هم مستقیما شما را به داخل مرکز خرید می برد و این یعنی بهترین دسترسی .

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

منبع: کارنوال

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 + شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!