مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور، خرید، تفریح و سرگرمی

توریست مالزی – مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور یکی از اماکن گردشگری و دوست داشتنی شهرکوالالامپور است که از هر لحاظ می‌تواند گزینه خوبی برای خرید و تفریح و سرگرمی...
توریست مالزی – مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور یکی از اماکن گردشگری و دوست داشتنی شهرکوالالامپور است که از هر لحاظ می‌تواند گزینه خوبی برای خرید و تفریح و سرگرمی باشد. این مرکز خرید که تقریباً در فضای شلوغ به گزارش کوله پشتی، شهر محو شده است، در محدود خیابان جالان بوکیت بینتانگ قرار دارد و در سال ۲۰۰۷ احداث شد. این مرکز خرید به ۳ بخش اصلی فروشگاه خرده فروشی، یک بلوک اداری و دو برجی مسکونی تقسیم می‌شود.





مرکز خرید پاویلیون  یکی از مراکز مهم خرید شهر کوالالامپور  می باشد. این مجتمع در ۷ طبقه ساخته شده است و در آن بیش از ۴۵۰ فروشگاه و مغازه وجود دارد که به فروش تجهیزات مختلف از پوشاک گرفته تا خوراکی و لوازم منزل مشغولند. در ورودی این مرکزخرید یک چشمه و فواره کریستالی قرار داده شده است که به نوعی نقطه عطف در طراحی مرکز خرید تبدیل شده است. جالب است بدانید که در این فواره پول جمع می‌شود و به مراکز خیریه اهدا می‌شود.
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور برندهای مختلف آسیایی و اروپایی به نمایش گذاشته شده است که گردشگران با توجه به سلیقه خود می‌توانند از آنها خرید کنند. همچنین در این مرکز چند فروشگاه فروش وسایل و تجهیزات ورزشی وجود دارد که به فروش مارک‌های ورزشی معتبر دنیا اختصاص داده شده‌اند و اگر دوست دارید محصولات اورجینال را ببینید، به این فروشگاه‌ها سری بزنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که باعث محبوبیت آن بین اقوام مختلف شده است، فروش لوازم دکوری و تزئینی مختلف متناسب با مراسم‌های مختلف در جهان است. به عنوان مثال می‌توانید انواع هدایای ولنتاین، درخت کریسمس، پوشش‌های زمستانی تعطیلات و حتی تجهیزاتی برای مراسم‌های آسیایی بیابید که حتی تصور آنها نیز ممکن است برایتان سخت باشد.
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

اما اگر به برندهای آسیایی و به ویژه ژاپنی علاقه دارید، لازم است بدانید که یک بخش از مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور منحصراً به لوازم ژاپنی اختصاص داده شده است و همه تجهیزات ژاپنی را در آنجا بیابید. این قسمت از مرکز خرید طرفداران زیادی دارد و با توجه به کیفیت اجناس ژاپنی، افراد زیادی برای بازدید از این قسمت داوطلب هستند.

اما اگر فکر می‌کنید که این مرکز خرید به مانند یک پاساژ معمولی است سخت در اشتباهید! در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور یک مرکز غذاخوری و یک مرکز تفریح و سرگرمی نیز وجود دارد. در این غذاخوری‌ها علاوه بر غذاهای بومی و محلی، می‌توانید انواع غذاهای چینی، ژاپنی، اروپایی و حتی دریایی را بیابید که می‌توانید بخشی از وقت خود را به خوردن اختصاص دهید.
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

اگر در بازدید از مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور کودک نیز همراه خود آورده‌اید می‌توانید آنها را به مرکز تفریح و سرگرمی ببرید و آنها نیز لذت ببرند. این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در سمت راست ساختمان میلینیوم در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است.



پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!