مرکز خرید Quill City Mall

Quill City Mall یکی از جدیدترین مراکز خرید کوالالامپور است که تنها کمتر از 2 سال از زمان افتتاح آن می گذرد.
Quill City Mall یکی از جدیدترین مراکز خرید کوالالامپور است که تنها کمتر از ۲ سال از زمان افتتاح آن می گذرد.

این مرکز خرید پس از چندین سال بازسازی در محل پروژه نیمه تمام Vision City سر انجام در اکتبر ۲۰۱۴ به بهره برداری رسید و با توجه به موقعیت مکانی استراتژیک آن به سرعت به یکی از مراکز پر رفت و آمد خرید و سرگرمی تبدیل شد.

این مرکز خرید هشت طبقه در خیابان سلطان اسماعیل و درست در مقابل هتل شرایتون قرار دارد و توسط یک پل هوایی مستقیما به ایستگاه مونوریل “مدان توانکو” متصل می شود. گذشته از این, پارکینگ طبقاتی بزرگ آن سبب شده تا رفت و آمد  به آن از طریق وسایل نقلیه شخصی نیز راحت و آسان باشد.

کوییل سیتی مال همچون دیگر مراکز خرید لوکس و مدرن کوالالامپور اکثر فروشگاه ها و برند های مشهور مانند Apple Concept Store ,H&M, Adidas, Guess, Hush Puppies, فروشگاه Aeon و Daiso و… را در خود جای داده است. این مرکز همچنین دارای یک شهر بازی برای کودکان,  یک کلینیک پزشکی و سینمای GSC است.

یکی دیگر از جاذبه های “کوییل سیتی مال” کافی شاپ ها و رستوران ها متعدد آن با طیف وسیعی از غذاهای محلی ,ژاپنی، کره ای، تایوانی و غذاهای بین المللی و غربی است. از بین این رستوران ها می توان به Manhattan Fish Market, Salon du Chocolat, T signature و رستوران آمریکایی Red Lobster and Longhorn Steakhouse اشاره کرد.

از ویژگی های برجسته در طراحی این مرکز خرید سقف شیشه ای و پوشیده از پانل های رنگی آن است که سبب نورگیری و زیبایی فضای داخل آن می شود. تراس بزرگی که در زیر این سقف قرار دارد و به Al Fresco Terrace  معروف است  چند رستوران دارد که افراد می توانند در آنجا لذت صرف غذا در فضایی سرباز و مشرف به منظره زیبای شهر و برجهای دوقلو را تجربه نمایند.

کوییل سیتی مال همچنین دارای اولین صفحه نمایش معلق و نیمدایره ای شکل یا Floating Media Pod در مالزیست که از همه طبقات این مرکز خرید قابل مشاهده است و آخرین رویدادهای مهم وحراجی های این مال را نمایش می دهد.

آدرس وبسایت : http://www.quillcitymall.com.my

ساعات بازدید : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس : ,۱۰۱۸Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

quill-mall00quill-mall03 dining_bg (2)quill-mall02

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!