مرکز پزشکی پرینس کورت (Prince Court Medical Centre)

توریست مالزی- طبق نظر اتحادیه کیفیت خدمات پزشکی توریست، مرکز پزشکی پرینس کورت در قلب کوالالامپور، در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به عنوان بیمارستان برتر جهان برای گردشگری پزشکی...
توریست مالزی- طبق نظر اتحادیه کیفیت خدمات پزشکی توریست، مرکز پزشکی پرینس کورت در قلب کوالالامپور، در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به عنوان بیمارستان برتر جهان برای گردشگری پزشکی معرفی شده است. این بیمارستان ۲۷۷ تختی پیشگام ارایه خدمات و مراقبت های بهداشتی پیشرو در آسیا است، امکانات و استانداردهای بین المللی این مجموعه ازجمله موارد درخشان این مجموعه است.

از دیگر خدمات این مرکز پزشکی ارائه خدمات جامع خانواده محور می باشد که بسیار مورد توجه بیماران قرار دارد. برخی از خدمات کلیدی ارائه شده توسط بیمارستان عبارتند از: مدیریت سوختگی (burns management)، سرطان (cancer)، بیماری های گوارشی (gastro disease)، مشکلات قلب و عروق (interventional cardiology)، آی وی اف (IVF)، نفرولوژی (nephrology)، بهداشت حرفه ای (occupational health)، ارتوپدی (orthopedics) و خدمات توانبخشی (rehabilitation medicine). این بیمارستان به عنوان مقصد اصلی برای گردشگران پزشکی، بیماران  خارجی را از سراسر جهان از کشورهایی مانند سنگاپور، بنگلادش و اندونزی، نیوزیلند و انگلستان و حتی کشورهای آفریقایی مانند سومالی می پذیرد.

با توجه به تعداد زیاد مراجعان بین المللی، مرکز پزشکی یک اتاق بازرگانی بین المللی نیز ایجاد کرده است که یک تیم از کارکنان متخصص به طور خاص برای نیازهای بیماران خارجی منصوب شده اند. این تیم خدمات گوناگونی مانند انتقال فرودگاهی، تورهای شهری برای همراهان بیمار، مدارک مورد نیاز برای تأیید ویزا، پرواز، مترجم و غیره را ارائه می دهند. لازم به ذکر است هزینه های درمانی این بیمارستان بسیار بالا است.

Address: 39, Jalan Kia Peng, 50450 Kuala Lumpur


Website: www.princecourt.com


پاسخی ارسال کنید

*

*

ده − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!