مرگ مرد مبتلا به کرونا پس از تلاش وی برای آلوده کردن یک فرد ناشناس

توریست مالزی – جسد آنان ساهو مرد ۵۶ ساله مبتلا به کرونا در قطاری در ایستگاه راه اهن پایتخت تایلند کشف شد. به گزارش اسپوتنیک، پزشکان هنگام دریافت ویدئوی...
توریست مالزی – جسد آنان ساهو مرد ۵۶ ساله مبتلا به کرونا در قطاری در ایستگاه راه اهن پایتخت تایلند کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان هنگام دریافت ویدئوی دوربین های مدار بسته در ایستگاه راه آهن بانکوک ، زنگ خطر را به صدا درآوردند. این ویدئو نشان می دهد که چگونه ساهو ماسک بهداشتی خود را برداشته و به مردی که در ایستگاه راه آهن بلیط خریداری می کند ، تف کرد.

ساهو که به تازگی از پاکستان برگشته، از بانکوک عازم استان نرااتیوات شد. وی در هنگام سوار شده به قطار، سرفه می کرد و حالت تهوع داشت اما دمای بدن وی طبیعی بود. ماموران پلیس در ایستگاه هوآ هین به ساهو پیشنهاد کردند که سفر خود را قطع کرده و در یک هتل محلی استراحت کند اما وی امتناع کرد.

شب هنگام جسد ساهو را در نزدیکی توالت قطار کشف کردند. انجام تست کرونا ویروس پس از مرگ این مرد نتیجه مثبت داد. واگنی که در آن فرد مبتلا درگذشت کاملاً ضد عفونی و مسافران تخلیه شدند. تمام افراد در تماس با ساهو قرنطینه شدند.

در حال حاضرمسئولان مشغول جستجوی مردی از ایستگاه هستند که در حال خرید بلیط بود جون ممکن است وی به کرونا آلوده شده و ناقل این بیماری کشنده شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده + 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!