معمای دست‌های بریده در شرق دور روسیه

توریست مالزی – یک نظریه خوفناک این است که این دست‌ها برای مجازات دزدان با تبر قطع شده است.  به گزارش یورونیوز، تعداد ۵۴ دست بریده شده انسان در...



توریست مالزی – یک نظریه خوفناک این است که این دست‌ها برای مجازات دزدان با تبر قطع شده است.







 به گزارش یورونیوز، تعداد ۵۴ دست بریده شده انسان در کیسه‌ای در نزدیکی شهر خاباروفسک روسیه پیدا شد. به گزارش خبرگزاری «سیبرین تایمز»، روز پنجشنبه کارآگاهان به سوی منطقه «بشانیا» شتافتند تا معمای این دستهای بریده شده را بررسی کنند. نخست تنها یکی از دست‌ها کشف شده بود و بازرسان توانستند با کاوش بیشتر، کیسه حاوی ۲۷ جفت دست دیگر را پیدا کنند. اثر انگشتی بر روی یکی از این دست‌ها پیدا شده است. حال آنکه باقی آنها همچنان درحال بررسی هستند.








«بشانیا» در ۳۰ کیلومتری مرز چین در منتهی الیه جنوب شرقی استان خاور دور روسیه و در نزدیکی روستای «ولادیمیروفکا» واقع شده است. افراد محلی برای ماهیگیری به این مکان که یکی از زیرشاخه‌های رودخانه آمور در آن جاری است، می‌روند. ساکنان محلی در این مدت متوجه هیچ فعالیت مرموزی نشده‌‌اند. یک نظریه خوفناک این است که این دست‌ها برای مجازات دزدان با تبر قطع شده است.

اما همزمان رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که در نزدیکی همین محل، لوازم پانسمان و همچنین کفشهای پلاستیکی مخصوص بیمارستان نیز یافت شده است. این کشف به این فرضیه دامن زده است که این دست‌ها احتمالا در یک موسسه پزشکی از تن اجساد جدا شده‌اند. گرچه روشن نیست این کار به چه منظور صورت گرفته است. بازرسان از ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرده‌اند.




پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!