ممنوعیت تبلیغات نوشیدنی‌های قندی در سنگاپور برای مبارزه با دیابت

توریست مالزی – وزارت بهداشت سنگاپور به عنوان بخشی از اقدامات خود برای کاهش مصرف قند، تبلیغات برخی نوشیدنی‌ها و آب‌میوه‌های مضر را ممنوع اعلام خواهد کرد. به گزارش...
توریست مالزی – وزارت بهداشت سنگاپور به عنوان بخشی از اقدامات خود برای کاهش مصرف قند، تبلیغات برخی نوشیدنی‌ها و آب‌میوه‌های مضر را ممنوع اعلام خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، براساس این مجموعه اقدامات که جزئیات بیشتری از آن در سال آینده منتشر خواهد شد، هم‌چنین درج برچسب‌های هشدارهای سلامتی روی نوشیدنی‌های پر قند الزامی خواهد شد.
به نظر می‌رسد اقدامات سنگاپور فراتر از اقدامات در کشورهای دیگر مانند مکزیک و انگلیس است که تبلیغات غذاها و نوشیدنی‌های پر کالری را به منظور کاهش مواجه کودکان با آن‌ها محدود کرده‌اند.
وزارت بهداشت سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرده که تبلیغات نوشیدنی‌های حاوی شیرین‌کننده‌های مصنوعی و قند اضافه را در کلیه سطوح رسانه‌های جمعی محلی از جمله پخش همگانی، چاپی و کانال‌های آنلاین ممنوع خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است که طی ماه‌های آینده با مصرف کنندگان، تولید کنندگان نوشیدنی و صنعت تبلیغات رایزنی خواهد شد. هنوز جدول زمانی برای اجرای این ممنوعیت‌ها ارائه نشده است.
سنگاپور هم‌چنین در حال بررسی مالیات بر تولید کنندگان و واردکنندگان نوشیدنی‌های قندی و حتی ممنوعیت فروش برخی از نوشیدنی‌ها است.
بنا بر گزارش رویترز، سنگاپور یکی از بالاترین آمارهای ابتلا به دیابت را در جهان به خود اختصاص داده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + 17 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!