منارا فلدا (Felda Tower)

برج فلدا یکی از 7 آسمان خراش مدرن و برجسته ای است که در موقعیتی استراتژیکی در قلب شهر کوالالامپور و در پارک پلاتین (Platinum Park) واقع شده است.
توریست مالزی – برج فلدا یکی از ۷ آسمان خراش مدرن و برجسته ای است که در موقعیتی استراتژیکی در قلب شهر کوالالامپور و در پارک پلاتین (Platinum Park) واقع شده است. مجموعه عظیم پارک پلاتین شامل ۷ برج لوکس اداری ,تجاری و مسکونی همچون برج Binjai, برج Naza و مجتمع های شیک مسکونی The Oval و پلاتینم پارک ۱ و ۲ است که در این میان برج فلدا با ۵۰ طبقه بلندترین آنها محسوب می گردد. تمامی ساختمان های پارک پلاتین توسط شرکت رشد و توسعه TTDI طراحی واحداث شده اند و یکی از بزرگترین سازه های لوکس شهر کوالالامپور بشمار می روند.

منارا فلدا برجی اداری است که دفتر مرکزی کمپانی فلدا (Federal Land Development Authority) بزرگترین تولیدکننده روغن پالم خام و دومین پالایشگاه عظیم روغن پالم در مالزی می باشد. تعداد طبقات این برج سمبل پنجاه سال سابقه و دستاوردهای این شرکت در زمینه صنعت جهانی شدن است. طراحی این برج عظیم نیز با توجه به زمینه کاری شرکت فلدا در عرصه کشاورزی صنعتی انجام است. طرح طبقات برج بیضی شکل و شبیه هسته میوه پالم است و همه طبقات نمایی شگفت انگیز و ۳۶۰ درجه از برج های دوقلو و افق شهر کوالالامپور دارند.

این آسمان خراش شیک و مدرن دارای امکاناتی متنوع همچون پارکینگ های سر پوشیده و سرباز, رستوران و فود کرت، CCTV و نگهبانی ۲۴ ساعته، نمازخانه، کلینیک درمانی, آسانسورهای سریع السیر و سرویس Valet Parking, تاکسی, لیموزین و اتوبوس شاتل می باشد.

گذشته ازاین امکانات, کسانی که در شرکت های این برج کار می کنند می توانند با یک پیاده روی کوتاه به Klcc و مراکز خرید و تجاری اطراف برج های دوقلو رفته و از انواع کافی شاپ ها و رستوران ها, سالن بدنسازی, بانک ودستگاه های خودپرداز و امکانات متنوع دیگر نیز استفاده نمایند.

همچنین در نزدیکی برج فلدا چندین موسسه آموزشی مثل انستیتو PNB، موسسه KOJADI، مرکز طراحی پیشرفته (Centre for Advanced Design) و انستیتوی زبان آلمانی گوته قراردارند که همگی در شعاع ۱.۵ کیلومتری آن واقع شده اند.

منارا فلدا به دلیل قرار داشتن در مثلث طلایی کوالالامپور, موقعیت خاص و استراتژیکی دارد که دسترسی به آن را بسیار آسان می کند. این برج از طریق خیابان Stonor به خیابان های امپنگ و تون رازک متصل می شود و از طریق بزرگراه های اصلی همچون MRR2, AKLEH به سایر نقاط شهر متصل می شود. همچنین فاصله ایستگاه LRT امپنگ پارک تا این برج نیز کمتر از پنج دقیقه پیاده روی است.

feldaafelda3felda towerfelda-tower

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!