موسیقی درمانگر ایرانی در جشنواره سلامتی مالزی

سومین جشنواره سالانه Murfest امسال نیز با حضور "شروین بلوریان"، موسیقی درمانگر ایرانی، در روزهای 4 – 6 نوامبر در کوالالامپور بر گزارمی‌شود.
جشنواره ای برای رقص، سلامتی و موسیقی

سومین جشنواره سالانه Murfest امسال نیز با حضور “شروین بلوریان”، موسیقی درمانگر ایرانی، در روزهای ۴ – ۶ نوامبر در کوالالامپور بر گزارمی‌شود.

shervin-boloorian-jpg0

این جشنواره که برگزارکنندگانش آن را فرصتی برای رهایی از زندگی شهری می‌دانند، فرصتی است برای علاقمندان به رقص، موسیقی و سلامتی تا با شرکت در بیش از ۸۰ کارگاه آموزشی و ۱۰۰ نمایشگاه در این زمینه‌ها بر دانش خود بیافزایند و تجربه‌های ناب و متفاوتی با بهره بردن از حضور استادان و هنرمندان از سراسر جهان کسب کنند.

شروین بلوریان که سالهاست در زمینه موسیقی درمانی با بهره بردن از موسیقی و شعر عرفانی در جزیره بالی فعالیت دارد، دراین جشنواره کارگاهی دو ساعته برگزار می‌کند تا با بهره بردن از موسیقی عرفانی، طب سنتی چینی‌، یوگا، آلات گوناگون موسیقی و ذکرهای روحانی به درمان‌گری بپردازد. او در شیوه خود از اشعار مولانا و حافظ بهره می‌برد.

shervin-boloorian-2

در این جشنواره سه روزه کارگاه‌هایی در زمینه یوگا با حضور اساتیدی از امریکا، استرالیا، کانادا ومالزی برگزار می‌شود. در زمینه انواع رقص ازجمله رقص‌های منطقه امریکای لاتین هم چون زومبا و سالسا نیز کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت برگزار می‌شود.

در کنار این کارگاه‌ها، سخنرانی‌هایی در زمینه سلامت بدن، تمرکز و تغذیه و نیز دوره‌های درمانی با محصولات طبیعی، بدنسازی و نمایشگاهی از محصولات مرتبط با این حوزه از دیگر برنامه‌های این جشنواره متنوع است.

سومین جشنواره Murfest در روزهای ۴ تا ۶ نوامبر در محل مرکز توریسم مالزی MaTic برگزار می‌شود.

علاقندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این جشنواره مراجعه کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده + پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!