نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو با نیم کیلو طلا در بدنه آن توسط Caviar معرفی شد! + فیلم

توریست مالزی – شرکت Caviar محصولات جدید از خانواده iPhone 11 با نام Discovery معرفی کرد. در ساخت نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس از نیم کیلو...
توریست مالزی – شرکت Caviar محصولات جدید از خانواده iPhone 11 با نام Discovery معرفی کرد. در ساخت نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس از نیم کیلو طلای خالص استفاده شده است، به همین دلیل گوشی‌ها، قیمت‌هایی فضایی دارد!

به گزارش گجت نیوز، Discovery نام نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو محسوب می‌شود. طرح به کار رفته روی پنل پشتی آن منظومه شمسی بوده و در چند مدل عرضه می‌شود. شاخص‌ترین مدل را باید Solarius نامید که در پنل پشتی آن، نیم کیلو طلای ۱۸ عیار به کار رفته است. برای خرید این گوشی باید ۷۰ هزار دلار پرداخت کنید! در حال حاضر باید آن را گران قیمت‌ترین نسخه آیفون ۱۱ پرو نامید.

اگر مایل به خرید آیفون ۱۱ پرو مکس با همین سبک طراحی، مجهز به ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی، باشید، قیمت گجت به ۷۱۵۲۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

کاربرانی که همچنان به سفارشی‌سازی‌های Caviar علاقه‌مند بوده ولی مایل به پرداخت مبلغی آن چنان گزاف نیستند، می‌توانند با پرداخت مبلغی بین ۸۱۰۰ و ۸۲۶۰ دلار، مدل Terra یا Luna آیفون ۱۱ پرو یا آیفون ۱۱ پرو مکس را خریداری کنند. در این دو نسخه سنگی زینتی با طرح سیاره مریخ و ماه به کار رفته است.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت خاوریار نسخه‌هایی از اپل واچ ۵ را نیز مجهز به سنگ‌های مریخ و ماه مشابه عرضه کرده است. قیمت آن‌ها هنوز مشخص نیست.



 

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!