نشان طلای رقابت های تکواندو مالزی بر سینه نوجوان ایلامی

رئیس هیات تکواندو استان ایلام گفت: جابر یاسمی تکواندوکار نوجوان ایلامی در مسابقات بین المللی تکواندو کشور مالزی که با حضور50 کشور برگزار شد مدال طلا را به خود اختصاص داد.
توریست مالزی – رئیس هیات تکواندو استان ایلام گفت: جابر یاسمی تکواندوکار نوجوان ایلامی در مسابقات بین المللی تکواندو کشور مالزی که با حضور۵۰ کشور برگزار شد مدال طلا را به خود اختصاص داد.

سید سعداله نبوی نژاد با اشاره به اینکه این رقابت ها با شرکت ۵۰۰ تکواندوکار از ۵۰ کشور برگزار شد، اظهار کرد: جابر یاسمی نماینده ایران با درخشش در مقابل ورزشکاران کشورهای کره، تایلند، اردن، مالزی و پشت سرگذاشتن دارنده مدال برنز جهان از کشور لبنان علاوه بر کسب مدال طلا بعنوان ستاره تکنیک مسابقات معرفی شد.

وی افزود: ورزش ایلام در رشته های مختلف همیشه حرف های بسیاری برای گفتن داشته و با وجود کمبودها و نبود اعتبار افتخارآفرینی های بسیاری در سطح ملی و بین المللی و حتی جهانی داشته است و این مشکلات انگیزه ورزشکاران را کاهش نداده است.

نبوی نژاد یادآور شد: در حال حاضر نیز خانم حدیث زرگوشیان در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان افتخار حضور در تیم ملی را دارد و اولین ملی پوش ایلامی در رشته ورزشی تکواندو است.

وی ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولان و فراهم کردن امکانات و تخصیص اعتبارات به هیات ها شاهد توسعه ورزش ایلام در عرصه های مختلف باشیم.

سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت دارند که از این تعداد ۶۰ درصد را آقایان و ۴۰ درصد را نیز خانم ها تشکیل می دهند.

۱۰۰ مربی مشغول آموزش به ورزشکاران رشته تکواندو در استان ایلام هستند که از این تعداد ۶۰ مربی آقا و ۴۰ مربی خانم هستند.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!