هراس تیم استرالیا از بازی در ورزشگاه آزادی

تیم ملی فوتبال استرالیا با یاد 2 بازی برابر ایران که این تیم را از رسیدن به جام جهانی فرانسه باز داشت، از بازی برابر تیم ملی عراق در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه هراس دارد.
توریست مالزی- تیم ملی فوتبال استرالیا با یاد ۲ بازی برابر ایران که این تیم را از رسیدن به جام جهانی فرانسه باز داشت، از بازی برابر تیم ملی عراق در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هراس دارد.

تیم استرالیا و عراق سوم فروردین ماه سال آینده در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تهران برابر یکدیگر قرار می گیرند، اما تیم استرالیا از بازی در ایران به یاد بازی های پلی‌آف آسیا-اقیانوسیه در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه که در تهران و ملبورن برگزار شد، هراس دارد.

تارنمای ‘پرت نو’ روز دوشنبه نوشت: این نخستین بازی تیم استرالیا در ایران پس از مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ است و در این بازی باید ماه مارس برابر عراق قرار گیرد.

این تارنما نوشت: ماه مارس بازی های مقدماتی جام جهانی برای تیم استرالیا با بازی مقابل تیم عراق، شیرهای بین النهرین در خارج از خانه و پس از ناکامی در تایلند در سال ۲۰۱۶ از سرگرفته می شود.

تیم های استرالیا و تایلند آبان ماه امسال در چارچوب این رقابت ها به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و تیم استرالیا پیش از این تیم عراق را با نتیجه ۲ بر صفر در چارچوب این رقابت ها شکست داده است.

پرت نو نوشت: بازی ۲۳ مارس (سوم فروردین ۹۶) در زمین بی طرف در ایران خواهد بود. این نخستین بازی تیم استرالیا در مقدماتی جام جهانی در ایران پس از بازی سرنوشت ساز ۲۰ سال پیش در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ در تهران و در مقابل ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ تماشاگر است.

این تارنما استرالیایی نوشت: ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفره آزادی تهران محل برگزاری بازی مقابل تیم عراق خواهد بود و هنوز هم یک لحظه تلخ برای فوتبال استرالیا پس از ۲۰ سال است.

بازی پلی‌آف ایران و استرالیا در چارچوب مسابقه آسیا – اقیانوسیه در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه برگزار شد و در ایران این بازی حماسه هشت آذر و حماسه ملبورن نامیده می ‌شود.

این پلی اف در تاریخ ‌های یکم و هشتم آذر ۱۳۷۶ (۲۲ و ۲۹ نوامبر سال ۱۹۹۷ میلادی) به صورت رفت و برگشت برگزار شد. در پایان این دو بازی، تیم ایران با قانون گل‌زده در خانهٔ حریف به عنوان برنده نهایی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه راه یافت.

تارنمای ورزشی ‘پرت نو’ استرالیا برای یادآوری این بازی به بهانه میزبانی ورزشگاه آزادی از تیم های استرالیا و عراق، تصاویری از گل ‘هری کیول’ در سال ۱۹۹۷ برابر تیم ایران را منتشر کرد.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!