همکاری نایکی و “هداسپیس” برای ورزش هدفمند

توریست مالزی- شرکت‌های “نایکی” و “هداسپیس” می‌توانند به شما کمک کنند افکار منحرف کننده را در طول فعالیت ورزشی کنترل کنید و به آرامش دست یابید. نایکی با اپلیکیشن مدیتیشن...
توریست مالزی- شرکت‌های “نایکی” و “هداسپیس” می‌توانند به شما کمک کنند افکار منحرف کننده را در طول فعالیت ورزشی کنترل کنید و به آرامش دست یابید. نایکی با اپلیکیشن مدیتیشن “هداسپیس”(Headspace) همراه شده است تا شما را با انواعی از صوت‌های هنگام دوندگی همراه کند. یک نوع که بدن شما را فعال و ذهن شما را آرام می‌کند.

از امروز اولین تمرینات صوتی حاصل از این همکاری در اپلیکیشن‌های “هداسپیس” و “کلوپ دوندگی نایک”(NRC) در دسترس است. مانند راهنماهای دیگر در NRC، مربیان و ورزشکاران در گوش شما حرف می‌زنند و به شما دستورالعمل‌های فعالیت و چگونه دویدن می‌دهند.

ضمن این که با توجه به گفته‌های “اندی پادیکوم”(Andy Puddikombe)، یکی از بنیانگذاران “هداسپیس”، این راهنماهای صوتی همچنین اجزای فنی و انگیزشی را ترکیب می‌کنند و آنها را به نوعی مدیتیشن فعال و پرطرفدار تبدیل می‌کنند.

نایکی می‌گوید این راهنماهای صوتی به شما کمک می‌کنند تا حس کنید خود را تحت کنترل دارید و از ورود و تاثیر افکار نامربوط و مشغله‌های ذهنی هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی جلوگیری می‌کنند. امید است که کاربران به اهداف ورزشی خود برسند و پس از هر بار فعالیت ورزشی ذهنی آرام داشته باشند.

به گفته “پادیکوم”: وقتی ما متفکرانه و متمرکز فعالیت کنیم، به طور فعال شرایط جاری بودن را ایجاد می‌کنیم، به این معنی که همه چیز از تکنیک و انگیزه گرفته تا تمرکز و ریکاوری، بهبود می‌یابد. اگر شما بیشتر یک ورزشکار ساکن هستید تا دونده، از راهنمایی‌های صوتی و تمرینی “هداسپیس” بهره بیشتری خواهید برد.

همچون راهنمایی‌های صوتی کاربردی، همچنین می‌توانند به شما در تنظیم افکار منحرف‌کننده کمک کنند. بنابراین می‌توانید بر تمرین تمرکز کنید و عملکرد خود را بهبود بخشید. این راهنماهای صوتی به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.

منبع: ایسنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!