هیجان در SkyWarrior Rainforest Challenge پوتراجایا

اگر به بازی ها و سرگرمی های هیجان انگیز علاقه دارید در این مطلب با ما همراه باشید.
توریست مالزی – با ما در جدیدترین بازی های زمین بازی پوتراجایا با نام “SkyWarrior Rainforest Challenge” همراه باشید.

هیچ چیزِ لذت بخشی در مورد برخورد دنده یک شخص با  ستون (مجهز به تشک بادی)، افتادن در یک استخر یخ زده و بالا آمدن به سطح آب با ظاهری که انگار روزها در دریا گیر افتاده بودید و،جود ندارد.

بازی های طی کردن موانع بی شک بسیار طاقت فرسا و خسته کننده اند. جوهره خود را در “SkyWarrior Rainforest Challenge”؛ جدیدیترین چالشِ طی کردن موانع واقع در جدیدترین جاذبه پوتراجایا یعنی “Skyrides Festivals Park”، ثابت کنید. معتادان تناسب اندام ممکن است شکل بندی و قالب این بازی ها را بسیار شبیه نمایش مسابقاتی “American Ninja Warrior” بیابند که در آن سازندگان مجموعه با دوره های خسته کننده برای شکستِ مسابقه دهندگان مقدمه چنینی می کنند. اما “SkyWarrior”، که دارای هشت مرحله با سطوح دشواری صعودی است، سختی جسمانی کمتری داشته به طوری که حتی نوجوانان نیز می توانند در آن شرکت کنند.

این شرح اتفاقاتی است که در طول بازدید ما رخ داد: ما در چالش پابرهنه شرکت کرده، باسرعت روی تخته سنگ ها دویدیم، به طرز ناراحت کننده و با بیچارگی به پایین افتاده، و بدن سرد خود را از آب بیرون کشیدیم. و تکرار! پس از چند بریدگی و خراشیدگی با طناب و شنا کردن در استخرهای آب کثیف، با خستگی به سمت جایگاه برندگان به راه افتاده که نشانگر افزایش اعتماد به نفس ما بود… تا زمانی که سازمان دهندگان مسابقه اعلام کردند برای برد باید رکورد ۳۰.۸ ثانیه را بهبود بخشید – اما این میزان زمانی است که ما برای بستن بند کفش خود صرف می کنیم! هنوز هم فکر می کنید شما می توانید بهتر از عهده آن برآیید؟ در قسمت پایین ببینید چه چیزی در انتظار شما است:



۱- Chelik Falls

اگر نمی خواهید به استخر سقوط کنید ، از سطح شیب داری به سطح شیب دار دیگر در توالی ممتد و پشت سر هم بپرید. برای پرشی امن تر، جای پایِ خوبی در لبه های بالاییِ سطوح بیابید.



۲- Ulu Sepat Leap

در اینجا باید از روی سه تخته سنگ در حال چرخش عبور کنید. با سرعت عملی بالا عمل کنید چرا که هرچه بیشتر روی تخته سنگی بمانید، بیشتر شروع به چرخش می کند.



۳- Marudi Crossing

این تخته سنگِ طویل تر، مهارت حفظ تعادل شما را در چک می کند. ما مرتکب اشتباه بزرگی شده و به قدم های خود در میانه راه شک کردیم و در نتیجه برای اولین بار به استخر سقوط کردیم.



۴- Kinabalu Ferrata

در اینجا شانس این را دارید که از تمام آن آموزش های بالاتنه بدن استفاده کنید. در راستای سه میله آهنی که ارتفاع نزولی دارند و یادآور لبه صخره هستند تاب بخورید. برای جایِ دست بهتر ، استفاده از دستکش بسیار مفید است.



۵- Langkawi Walk

کمترین وزن در این سطح نوسان دار، شما را از مسیر اصلی پرت می کند. این مرحله آنگونه هم که به نظر می رسد دلهره آور و ترسناک نیست، اما به یاد داشته باشید وزن خود را حفظ کرده و سعی کنید تعادل خود را ازدست ندهید.



۶- Kinabatangan Swing

مانند یک میمون تاب بخورید، و ما در این باره اصلاً شوخی نمی کنیم. کلید غلبه بر این مانع اینست که بدانید کِی به جلوخیز برداشته و بپرید و کِی طناب خود را رها کنید. تجربه به ما آموخت که برای کسب حداکثر فاصله و میزان حرکت، باید اولین طناب را پیش از رسیدن به ۴۵ درجه رها کرد.



۷- Cameron Web

با یک طناب تاب خورده؛ تور را قاپیده و از آن بالا بروید. این مرحله خیلی سخت نیست مگر اینکه پاهای کوچکی داشته باشید.



۸- Danum Valley

چیزی که میان شما و پیروزی قرار گرفته این مرحله دشوار است. تنها با یک باند کوتاه و یک سطح منحنی شیب دار، برای رسیدن به بالا باید سرعت خود را تا میتوانید زیاد کنید. طناب کوتاهی وجود دارد که می توانید آن را گرفته و بالا بروید؛ اما سؤال اینجاست که، چگونه؟ (راهنمایی: انگشتان پا.)

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!