پناهگاه پرندگان کولا گولا

توریست مالزی – جنگل حرای ماتانگ بزرگترین اکوسیستم درختان حرا در شبه جزیره مالزی به شمار می رود. این زیستگاه بوم شناختی مملو از درختان حرا حدود ۵۰ کیلومتر...
توریست مالزی – جنگل حرای ماتانگ بزرگترین اکوسیستم درختان حرا در شبه جزیره مالزی به شمار می رود. این زیستگاه بوم شناختی مملو از درختان حرا حدود ۵۰ کیلومتر در امتداد باتلاق های ساحل غربی در شمال پراک و ۴۰ کیلومتر دیگر در امتداد خط ساحلی سیستم های رودخانه در داخل پنج عصب رود کشیده شده است.
هر سال در طی فصل مهاجرت بین ماه های آگوست و آوریل، بیش از ۲۰۰,۰۰۰ پرنده مهاجر متشکل از ۵۰ گونه مختلف در این مکان توقف می کنند.
همچنین مراکز مجهز و آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد و شما می توانید در آنجا از جزئیات برنامه های آموزشی و نمایش ها را، که بر روی اهمیت حفظ و نگهداری اکوسیستم درختان حرا و تعداد زیادی از گونه های مختلف پرندگان مقیم و مهاجر تاکید دارند، با خبر شوید.
پناهگاه پرندگان کوالا گولا جایزه بهترین جاذبه گردشگری (جاذبه طبیعی) را در جشنواره گردشگری مالزی از آن خود کرده است؛ یک جایزه معتبر که به سازمان ها و نهادهایی که در توسعه صنعت گردشگری در مالزی مشارکت دارند، اهدا می شود.
با این که این پناهگاه در ایالت پراک قرار دارد، در حقیقت آسان تر آن است که از باترورث (پنانگ) به آنجا بروید. از باترورث (پنانگ) وارد بزرگراه شمال-جنوب شوید و حدود ۳۰ دقیقه رانندگی کنید، سپس در جاوی از بزرگراه خارج شوید و به شهر کوالا کورائو بروید. ۳۰ دقیقه دیگر پیش بروید تا تابلوهای پناهگاه را مشاهده کنید.
منبع: وزارت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 + 13 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!