پهبادهای آلفابت عازم اروپا شدند

توریست مالزی – شرکت آلفابت تعدادی پهباد را راهی اروپا کرد. قرار است این پهبادها کار خود را از زمستان در فنلاند آغاز کنند. هدف اصلی این پهبادها ارائه...
توریست مالزی – شرکت آلفابت تعدادی پهباد را راهی اروپا کرد. قرار است این پهبادها کار خود را از زمستان در فنلاند آغاز کنند. هدف اصلی این پهبادها ارائه سفارشات مشتریان خواهد بود.
به گزارش انتخاب، شرکت تولید پهباد وینگ که یک شرکت تحویل کالا به واسطه پهبادها و از زیرمجموعه های آلفابت است اعلام کرد که از پایان زمستان و اوایل بهار ۲۰۱۹ میلادی سیستم ارائه خدمات را در منطقه هلسینکی فنلاند و دیگر نقاط اروپا راه اندازی خواهد کرد.
با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت وینگ، طی ۱۸ ماه گذشته آزمایشات متعددی در مورد پهبادها در جنوب شرقی استرالیا انجام شده است و قرار است این پهبادها با کسب و کارهای محلی همکاری کرده و غذا، نوشیدنی ها، دارو و لوازم خانگی را تحویل دهند.
اما آلفابت تنها شرکتی نیست که سیستم های تحویل از طریق پهبادها را توسعه می دهد. در سال ۲۰۱۶، مدیران آمازون اعلام کردند که پهبادها میتوانند ظرف ۳۰ دقیقه سفارشات را ارائه دهند. آمازون در همین سال یک برنامه آزمایشی در انگلستان را آغاز کرد و در سال گذشته اولین تحویل عمومی پهبادهای خود را در ایالات متحده آزمود. در ماه اوت نیز اوبر گفت که قصد آزمودن پهبادها را دارد.
وینگ می گوید آزاد شدن پرواز پهبادها به تجارت کسب و کارهای محلی کمک شایانی می کند و اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک در زمانی کوتاه، مشتریان متعددی پیدا کنند و البته مشتریان نیز کالاهای دلخواهشان را سریعتر تحویل بگیرند.
این شرکت در بیانیه ای در سایت خود اظهار داشت: “فنلاند از لحاظ بین المللی برای پیشبرد فناوری های جدید شناخته شده است و ما منتظر و مشتاقیم با جامعه و کسب و کارهای محلی همکاری کنیم.”

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده − 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!