پیاده روی در جنگل فرودگاه KLIA

توریست مالزی- با وجود اینکه هر کدام از ما ممکن است بارها از فرودگاه KLIA برای سفرها استفاده کرده باشیم، آیا تابحال در مور پارک جنگلی KLIA شنیده اید؟...
توریست مالزی- با وجود اینکه هر کدام از ما ممکن است بارها از فرودگاه KLIA برای سفرها استفاده کرده باشیم، آیا تابحال در مور پارک جنگلی KLIA شنیده اید؟

(Walking Through KLIA Jungle Boardwalk) درست بعد از خروج هواپیما، درست در پشت میزاطلاعات فرودگاه، ورودی جنگل است. توجه داشته باشید که شما وارد منطقه بزرگی نمی شوید، اما تماس با درختان بلند استوایی، تنفس در هوای مرطوب جنگلی، پرندگان زیبا و رنگارنگ و همچنین آبشار و رودخانه مجموعه تجربه بسیار خوش آیندی در دیدار از این پارک در ذهن شما به جای می گذارد.

آبشارمصنوعی مجموعه با طراحی زیبایش محیطی مناسب عکاسی برای مسافران فراهم کرده است، اما درختان این مجموعه کاملا طبیعی و خاص منطقه استوایی مالزی هستند.

توصیه ما به شما این است که این تجربه خاص را از دست ندهید، بودن در محیطی جنگلی در فاصله سوار شدن و یا انتظار در فرودگاه می تواند بسیار خوش آیند باشد، البته که استفاده از این مجموعه احتیاجی به پرداخت بلیط هم ندارد و کاملا رایگان است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − یازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!