پیروزی کویین بر لیدی گاگا در گلدن گلوب

توریست مالزی – گلدن گلوب، فیلم “راپسودی بوهمی” در باره داستان زندگی فردی مرکوری، خواننده گروه کویین را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی دانست. این جشنواره که یکی...
توریست مالزی – گلدن گلوب، فیلم “راپسودی بوهمی” در باره داستان زندگی فردی مرکوری، خواننده گروه کویین را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی دانست.
این جشنواره که یکی از معتبرترین جشنواره های سینمایی است، در این دوره با دو فیلم در باره جهان موسیقی روبرو بود که هر یک از آنها نظر بسیاری از منتقدان سینمایی را به خود جلب کرده بودند. یکی فیلم “راپسودی بوهمی” و دیگری، فیلم “ستاره‌ای زاده شد” با بازی لیدی گاگا. جایزه بهترین فیلم داستانی در حالی به “راپسودی بوهمی” تعلق گرفت که بسیاری فیلم ” ستاره‌ای زاده شد” را شانس اول دریافت این جایزه می دانستند.
رامی مالک، بازیگر راپسودی بوهمی هم توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی فیلم داستانی را نیز از آن خود کند. هیات داوران فقط یک جایزه به فیلم “ستاره‌ای زاده شد” اعطا کرد که برای یکی از ترانه‌های فیلم با صدای لیدی گاگا بود.
فیلم “کتاب سبز” با دریافت سه جایزه گلدن گلوب بیشترین تعداد جوایز را به خود اختصاص داد. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شد. ماهرشالا علی، هنرپیشه آن، بهترین بازیگر نقش اصلی فیلم کمدی موزیکال شناخته شد و فیلمنامه این فیلم هم سومین جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.
کتاب سبز داستان زندگی یک پیانیست آمریکایی آفریقایی‌تبار در اوج تنش‌های نژادی دهه ۱۹۶۰ در جنوب آمریکا است.
یکی دیگر از برندگان بزرگ این دوره گلدن گلوب، گلن کلوز، هنرپیشه آمریکایی بود که توانست جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی فیلم داستانی را برای ایفای نقش در فیلم “همسر” بگیرد. در این رشته لیدی گاگا، بازیگر “ستاره‌ای زاده شده” شانس اصلی دریافت جایزه مطرح بود.
در جشنواره امسال هنرپیشه‌های بریتانیایی هم موفقیت قابل ملاحظه‌ای کسب کردند. اولیویا کولمن جایزه بهترین بازیگر زن در رشته کمدی یا موزیکال را برای بازی در نقش یکی از ملکه‌های بریتانیا در فیلم سوگلی (محبوب) دریافت کرد. این تنها جایزه فیلم سوگلی، از فیلم‌های مطرح امسال بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

20 − 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!