چطور گوشی قدیمی خود را به دوربین مدار بسته امنیتی تبدیل کنیم؟

همانطور که میدانید میشود از تلفن همراه قدیمی به عنوان دوربین امنیتی استفاده کرد و به تازگی اپلیکیشن جدیدی معرفی شده که باعث شده این کار خیلی آسانتر انجام شود.
همانطور که میدانید میشود از تلفن همراه قدیمی به عنوان دوربین امنیتی استفاده کرد، اما تا کنون اپلیکیشنهایی که برای این کار وجود داشتند کمی پیچیده بوده و نیاز به تنظیمات شبکه و سرور و… داشتند.

اما اکنون به تازگی اپلیکیشنی بنام Perch معرفی شده که باعث شده این کار خیلی آسانتر انجام شود.

این اپلیکیشن، گوشی یا تبلت قدیمی شما را به دوربین امنیتی و پخش زنده تبدیل خواهد کرد که استفاده از آن هم آسان میباشد. در زیر چگونگی انجام آن را فرا خواهید گرفت.

➊ ابتدا اپلیکیشن را از پلی استور یا لینک مستقیم زیر دانلود کنید.

➋ بعد از نصب، ابتدا یک اکانت برای خود ساخته و بعد وارد منوی اصلی اپلیکیشن خواهید شد.

➌ حال از منوی اصلی گزینه “Set Up As a Camera” را انتخاب کرده و در صفحه جدیدی که باز میشود یک نام انتخاب کنید مثل Living room. همچنین در ادامه میتوانید در تنظیمات اپلیکیشن صدا را هم ضبط کنید.

بعد در پایین صفحه از شما خواسته میشود که به وای فای متصل شده و گوشی را به برق وصل کنید.

در ادامه برای شروع ضبط و پخش زنده روی play کلیک کنید.

اکنون از هر جایی که باشید میتوانید از طریق سایت getperch.com و ورود به اکانتتان محل مورد نظر را ببینید.

بعد از ورود به سایت و تماشای محل مورد نظر، امکانات دیگری هم موجود میباشد که میتوانید از آنها استفاده کنید. برای مثال با کلیک بر روی علامت + در بالای صفحه میتوانید یک ناحیه را مشخص کرده و هر وقت چیزی از این ناحیه عبور کند شما به وسیله ایمیل یا پیام مطلع خواهید شد.

نکته:جالبتر اینکه حتی میتوان توسط یک گوشی اندرویدی دیگر و بدون استفاده از سایت هم به این دوربین امنیتی وصل شوید. کافیست این اپلیکیشن را در دستگاه اصلی اندرویدی خود نیز نصب کرده و بعد از ورود به اکانت خود از منوی اصلی video feed را انتخاب کنید.

توجه کنید که هم اکنون این اپلیکیشن هم اکنون در مرحله بتا میباشد، ولی بخوبی کار میکند. از این رو فعلا استفاده از آن کاملا رایگان میباشد ولی احتمالا در آینده‌ای نزدیک دیگر رایگان نخواهد بود.

*** لینک مستقیم دانلود از پلی استور 

perch-main

منبع : سایت بروزرسانی

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!