چهارمین کنفرانس زبان و ادبیات در کوالالامپور برگزار می‌شود

توریست مالزی – چهارمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات، فرهنگ و آموزش پانزدهم و شانزدهم تیر در کوالالامپور برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری آنا، چهارمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات،...
توریست مالزی – چهارمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات، فرهنگ و آموزش پانزدهم و شانزدهم تیر در کوالالامپور برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آنا، چهارمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات، فرهنگ و آموزش یک رویداد با محوریت چندرشته‌ای است که برای بحث و گفتگو درباره ایده‌ها، نظریه‌ها و نتایج تحقیقات در هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی با شعار «به دنبال دیدگاه جدید در تحقیقات علوم انسانی و هنری» برگزار می‌شود.
دانشمندان و محققان دانشگاهی می‌توانند تحقیقات و مقالات خود در حوزه‌ زبان، ادبیات، فرهنگ و آموزش را برای این رویداد چندرشته‌ای ارسال کنند. همچنین می‌توانند مطالعات خود را به شکل سخنرانی و پوستر به جامعه بین‌المللی ارائه دهند تا بازخوردهای تخصصی دریافت کنند.
مقالات و تحقیقات براساس کیفیت، اصالت و سبک تحقیق ارزیابی می‌شوند و موارد منتخب در کتابچه مخصوص کنفرانس منتشر می‌شوند. این رویداد فرصت مناسبی برای گسترش شبکه ارتباطات برای همکاری‌های بین‌المللی است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!