ژاپن، کارخانه تولید محصولات حلال در مالزی راه اندازی می کند

توریست مالزی – یک شرکت ژاپنی تولیدکنندگان محصولات و مواد غذایی که به تازگی در مالزی آغاز به کار کرده، قصد راه اندازی کارخانه غذایی حلال در این کشور...
توریست مالزی – یک شرکت ژاپنی تولیدکنندگان محصولات و مواد غذایی که به تازگی در مالزی آغاز به کار کرده، قصد راه اندازی کارخانه غذایی حلال در این کشور را دارد.
به نقل از just-food ، شعبه جدید شرکت ژاپنی آژینوموتو که به تازگی در مالزی آغاز به کار کرده قصد ساخت یک کارخانه تولید محصولات حلال را دارد.
این شرکت ژاپنی روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: آژینوموتو (شعبه مالزی) به تازگی یک قطعه زمین در شهر سربان در جنوب غربی ایالت نگری سمبلان به دست آورده است که قصد دارد با سرمایه گذاری در حدود ۸۴.۶ میلیون دلار، این کارخانه را راه اندازی کند.
واحد مالزیایی این شرکت مواد غذایی و محصولات در ادامه افزود: توسعه و تولید محصولات حلال را به عنوان یک تولید کننده شناخته شده در نظر دارد . این شرکت ابراز امیدواری کرده که محل جدید در سودرسانی و توسعه آینده موثر واقع شود.
انتظار می رود پروژه ساخت و ساز این کارخانه در اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شده و کار ساخت و ساز تا مارس ۲۰۲۲ تکمیل گردید. این کارخانه با وجوه داخلی و وام های گرفته شده سرمایه گذاری شده است.
کارخانه جدید آژینوموتو در ابتدا طیف وسیعی از محصولات حلال فعلی این شرکت را برای بازارهای مصرفی و صنعتی تولید خواهد کرد، اما به گفته سازندگان این سازه قرار است ظرفیت تولید محصولات جدید را نیز داشته باشد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نه − 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!