کاهش فروش‌های ویژه در مالزی

بر اساس تصمیم جدید دولت مالزی، عمده فروشندگان و خرده فروشان در این کشور از این پس تنها چهار بار در سال می‌توانند فروش‌های ویژه داشته باشند.
توریست مالزی – بر اساس تصمیم جدید دولت مالزی، عمده فروشندگان و خرده فروشان در این کشور از این پس تنها چهار بار در سال می‌توانند فروش‌های ویژه داشته باشند.

مهد روسلان، رئیس بخش اجرایی وزارت تجارت داخلی مالزی گفت که از روز اول ژانویه سال ۲۰۱۷ عمده فروشندگان و خرده فروشان تنها می‌توانند چهار بار فروش ویژه برقرار کنند.

وی تصریح کرد: تاریخ برگزاری سه فروش از این چهار فروش ویژه توسط دولت تعیین می شود و خود فروشندگان نیز می‌توانند به انتخاب خود و در زمان مناسب خود یک فروش ویژه داشته باشند.

وی افزود: در همین حال بر اساس اصلاحات انجام شده فروشدنگان باید دستکم ۵۰ درصد از اجناس خود را در فروش‌های ویژه با تخفیف عرضه کنند.

تصمیم جدید دولت مالزی در خصوص فروش های ویژه در حالی صورت می گیرد که تا پیش از این فروشندگان در مالزی می‌توانستند در سال پنج فروش ویژه داشته باشند.

بر اساس تصمیم جدید، فروشندگان می‌توانند در فاصله‌های زمانی ۱ تا ۳۰ مارس، ۱۵ ژوئن تا ۳۱ اوت (۱Malaysia Mega Sale) و ۱ نوامبر تا ۳۱ دسامبر (فروش ویژه آخر سال) اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه کنند.

منبع: روزنامه استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!