کدام زبان‌ خارجی را برای آینده‌ای بهتر به کودکان‌تان بیاموزید؟

توریست مالزی – دانستن زبان خارجی برای اقتصاد یک کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یادگیری زبان خارجی، نه تنها توانایی‌های مغزی کودکان را افزایش می‌دهد بلکه آن‌‌ها را...



توریست مالزی – دانستن زبان خارجی برای اقتصاد یک کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یادگیری زبان خارجی، نه تنها توانایی‌های مغزی کودکان را افزایش می‌دهد بلکه آن‌‌ها را با فرهنگ کشورهای دیگر و نظرات و عقاید متفاوت آشنا می‌کند.







 به گزارش یورونیوز، مرکز تحقیق اقتصاد و تجارت، موسسه‌ای در انگلستان پرسش‌نامه‌ای درباره مهارت‌های زبان خارجی را در فرودگاه هیترو در شهر لندن در میان والدین پخش کرد. ۴۵٪ از والدین اظهار داشتند که کودکانشان به هیچ زبان خارجی تسلط ندارند و ۱۹٪ از والدین گفتند که علاقه‌ای به آموزش زبان خارجی به کودکان‌اشان ندارند. یک از ده کودک در این تحقیق نیز یادگیری زبان خارجی را بسیار پیچیده توصیف کرده‌اند.








یک استاد زبان‌شناسی در دانشگاه ادینبورگ معتقد است که دانستن زبان خارجی برای اقتصاد یک کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این یادگیری زبان خارجی، نه تنها توانایی‌های مغزی کودکان را افزایش می‌دهد بلکه آن‌‌ها را با فرهنگ کشورهای دیگر و نظرات و عقاید متفاوت آشنا می‌کند.

برای اساس تحقیق این مرکز سه زبان فرانسه، آلمانی و چینی (ماندارین)، زبان‌هایی هستند که باید به کودکان آموزش داده شود. یادگیری این سه زبان در ده سال آینده برای کودکانی که امروز آن‌ها را فراگیرند فرصت‌های شغلی و اقتصادی به بار خواهد آورد.

انتظار می‌رود تسلط داشتن به زبان خارجی در کشور انگلستان تا سال ۲۰۲۷ مبلغ ۵۰۰ میلیارد پوند برای اقتصاد انگلستان به ارمغان آورد.




پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!