کرونا: زوج‌ سالمندی که نمی‌توان بین عشق‌شان مرز کشید

توریست مالزی – مرز آلمان و دانمارک از دو هفته پیش بسته شده است. به گزارش بی بی سی، دیدارهای روزانه‌ لب مرز یک زوج سالمند پس از شیوع...
توریست مالزی – مرز آلمان و دانمارک از دو هفته پیش بسته شده است.

به گزارش بی بی سی، دیدارهای روزانه‌ لب مرز یک زوج سالمند پس از شیوع ویروس کرونا، آنها را تبدیل به سلبریتی‌های محلی کرده است.

اینگا راسموسن ۸۵ ساله از دانمارک و توچسن هنسن ۸۹ ساله از آلمان یکدیگر را در نزدیک شهر آفنتوفت ملاقات می‌کنند تا با رعایت فاصله‌ مناسب کنار یکدیگر بنشینند و لبی تر کنند.

شهروندان منطقه شنگن اروپا می‌توانند بدون محدودیت در کشورهای داخل این منطقه مسافرت کنند، اما حالا با گسترش کرونا این مسافرت‌ها محدود شده‌اند و بعضی از این محدودیت‌ها برای اولین بار در ۲۵ سال اخیر، اجرا می‌شوند. با این وجود حتی یک “همه‌گیری جهانی” هم نتوانسته آنها را از دیدار یکدیگر منصرف کند.

خانم راسموسن گفت: “اوضاع ناراحت‌کننده است ولی نمی‌توانیم تغییرش دهیم.”

پس از این که شهردار شهر توندر در حال دوچرخه‌سواری این دو نفر را دید، آنها تبدیل به افرادی مشهور در آن منطقه شدند. این دو نفر دو سال پیش با یکدیگر آشنا شده‌اند و بیش از یکسال است که تقریبا هر روز یکدیگر را می‌بینند.

خانم راسموسن از شهر خودش گالهوس به سوی مرز رانندگی می‌کند و آقای هنسن از شهرش، سودرلوگوم سوار بر دوچرخه راهی مرز می‌شود. آقای هنسن در هنگام ملاقات گاهی لیوانی اشناپس (نوعی نوشیدنی الکلی) می‌نوشد، در حالی که خانم معمولا به یک لیوان قهوه بسنده می‌کند. خانم راسموسن به یک روزنامه دانمارکی گفته: “بعد از تمام این‌ها باید رانندگی کنم.”

این زوج قبلا با هم به مسافرت رفته‌اند و تصمیم دارند پس از پایان شیوع کرونا هم بار سفر ببندند. آن‌ها فقط یکی از زوج‌هایی هستند که در دروان شیوع کرونا، شیوه‌هایی خلاقانه برای حفظ رابطه‌شان پیدا کرده‌اند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!