کشف مواد مخدر به ارزش ۲۶ میلیون رینگت + فیلم

توریست مالزی- مواد مخدری با ارزش بیش از۲۶ میلیون رینگت در بسته های چای چینی یافت شده است که احتمالا در سال جاری میلادی بزرگترین کشف پلیس خواهد بود....
توریست مالزی- مواد مخدری با ارزش بیش از۲۶ میلیون رینگت در بسته های چای چینی یافت شده است که احتمالا در سال جاری میلادی بزرگترین کشف پلیس خواهد بود.
پلیس بیش از ۵۰۶ کیلوگرم مواد مخدر، از جمله قرص های متامفتامین و اکستازی، در یک عملیات همزمان در چندین مکان در جزیره پینانگ کشف کرده است. آنها همچنین چهار مرد بین ۳۵ تا ۵۹ ساله را دستگیر کردند.
معاون کمیته بین المللی بوکیت آمان، داتوک کانگ چز چیانگ گفت: که حملات توسط افسران پلیس بوکیت آمان و پینانگ با همکاری دفتر مبارزه با مواد مخدر تایلند انجام شده است. او در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر پلیس پینانگ گفت: “ما ۵۰۶ کیلوگرم متامفتامین را به عنوان برگ چای در ۴۷۳ بسته و ۲۶۰۰۰ (۷.۷ کیلوگرم) قرص اکستازی را در ۱۳ بسته یافتیم.”
وی افزود که پلیس سه خودرو با ۲۰،۰۰۰ رینگت پول نقد، جواهرات و ساعت به ارزش ۱۴۷۰۰۰ رینگت نیز کشف کرده است. او افزود که همه چهار مرد دستگیر شده سوابق مواد مخدر و جرایم قبلی دارند و دو نفراز آن ها نیز جواب آزمایش مواد مخدر مثبت داشته اند.
کانگ گفت: که این داروها از “مثلث طلایی” تقاطع تایلند، لائوس و میانمار وارد کشور شده است. ما بر این باوریم که پینانگ به عنوان یک شهر ترانزیت برای فعالیت های قاچاق و توزیع قبل از فروش در بازار محلی استفاده می شود. به غیر از کشورهای همسایه، این داروها به کشورهایی مانند استرالیا، نیوزیلند، فیلیپین، ژاپن، تایوان و اندونزی نیز صادر می شود.
وی گفت که بسته های مشابهی در اندونزی پیدا شده است که پلیس معتقد است که این محموله برای صادرات بوده است. او اضافه کرد که از ۱ ژانویه تا ۱۶ آگوست سال جاری پلیس ۱.۶ تن متامفتامین را کشف و ضبط کرده است. که با کشف اخیرما ۲.۱ تن را یافته ایم.
وی گفت: “این سال بسیار خوبی برای پلیس بوده است، زیرا پرونده های موفق متعددی، از جمله پرونده اخیر داشته ایم.”



منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!