کشف ۳۹ کهکشان که با هیچ نظریه‌ تکامل جهان قابل توضیح نیست

توریست مالزی – یک تیم بین‌المللی از اخترشناسان با استفاده از مجموعه تلسکوپ‌های «آلما» ۳۹ کهکشان دیرین را کشف کرده‌اند که پیدایش شان با هیچ نظریه‌ مدرن تکامل جهان...
توریست مالزی – یک تیم بین‌المللی از اخترشناسان با استفاده از مجموعه تلسکوپ‌های «آلما» ۳۹ کهکشان دیرین را کشف کرده‌اند که پیدایش شان با هیچ نظریه‌ مدرن تکامل جهان قابل توضیح نیست.
به گزارش یورونیوز، این کهکشان‌ها برای تلسکوپ هابل نامرئی بودند و به همین علت تاکنون از دید ستاره‌شناسان پنهان مانده‌اند. با این وجود تلسکوپ‌های پیچیده آلما (Atacama Large Millimeter/submillimeter Array) که وضوخ بالاتری دارند به آنان کمک کرد این مجموعه را کشف کنند.
دانشمندان می گویند که آنها اجداد کهکشان‌های بیضوی موجود هستند. به عبارت دیگر آنها بازمانده اکثر کهکشان‌های عظیمی هستند که از ده میلیارد سال پیش در جهان بوجود آمده‌اند.
در بیانیه‌ این گروه در مورد این کشف جدید آمده است: «هیچ یک ازنظریه‌های مدرن تکامل جهان نمی‌تواند وجود چنین تعداد عظیمی از کهکشان‌های ستاره‌ای شکل تاریک را توضیح دهند. نتایج این کشف جدید درک ما از جهان اولیه را زیر سوال می‌برد.» مطالعات این گروه همچنین نشان می‌دهد که کهکشان‌های کشف شده ۱۰۰ برابر از کهکشان راه شیری فعال‌ترند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!