کلاهبرداری در پلیس بوکیت امان و دستگیری یک پلیس ارشد

رئیس پلیس مالزی با اعلام خبر کلاهبرداری 1.5 میلیون رینگیتی در پلیس بوکیت امان از دستگیری 7 نفر از جمله یک افسر بلندپایه این مرکز خبر داد.
رئیس پلیس مالزی با اعلام خبر کلاهبرداری ۱.۵ میلیون رینگیتی در پلیس بوکیت امان از دستگیری ۷ نفر از جمله یک افسر بلندپایه این مرکز خبر داد.

تان سری خالد ابو باکار، رئیس پلیس مالزی گفت: بیش از ۱.۵ میلیون رینگیت پول اختصاص داده شده به عملیات بازسازی و تجهیز ساختمان‌های پلیس بوکیت امان از طریق پرداخت‌ها و هزینه‌های کلاهبردارانه مفقود شده است و در راستای حل این پرونده طی دو روز گذشته هفت نفر دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در میان افراد دستگیر شده یک افسر بلندپایه پلیس بوکیت امان نیز وجود دارد که به همراه چند پیمانکار و چند نفر دیگر طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شده‌اند.

وی افزود: پلیس همچنین در این عملیات‌ها چند خودروی لوکس متعلق به افراد دستگیر شده را ضبط کرده و حساب‌های بانکی آنها را نیز بسته است.

روزنامه سان چند روز پیش در گزارشی به موضوع مفقود شدن ۱.۵ میلیون رینگیت در پلیس بوکیت امان پرداخته و عنوان کرده بود که این پول‌ها طی چندیدن فقره نقل و انتقال با اسناد و امضاهای جعلی دزدیده شده است.

منبع: مالزین اینسایدر

پاسخی ارسال کنید

*

*

شش − 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!