کمک های مالی مالزی، سنگاپور و ژاپن به مردم خود

توریست مالزی – نخست وزیر مالزی بسته های اقتصادی دولت با هدف کاهش اثرات همه گیری کووید – ۱۹ را اعلام کرد. این طرح با سه هدف اصلی، توانمند...
توریست مالزی – نخست وزیر مالزی بسته های اقتصادی دولت با هدف کاهش اثرات همه گیری کووید – ۱۹ را اعلام کرد. این طرح با سه هدف اصلی، توانمند سازی مردم، کمک به مشاغل و تحرک اقتصادی متمرکز خواهد شد.

همچنین هنگ سوی کیت، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی سنگاپور اعلام کرد مقامات این کشور در شرایط همه گیری ویروس کرونا ۲.۵ میلیارد دلار پول برای کمک به مردم تخصیص داده اند. این در حالی است که بسته اول کمک نقدی به مردم سنگاپور در ماه آوریل پرداخت شده بود. به گفته معاون نخست وزیر سنگاپور ، پرداخت بسته دوم از ۱۸ ژوئن آغاز می شود، اندازه آن به متوسط ​​درآمد بستگی دارد و بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار سنگاپور (۲۱۰ تا ۴۲۰ دلار آمریکا) خواهد بود.
علاوه بر این، خانواده هایی با حداقل یک فرزند زیر ۲۰ سال، ۳۰۰ دلار سنگاپور اضافی دریافت می کنند. کمک اضافی به افراد بالای ۵۰ سال نیز مبلغ ۱۰۰ دلار سنگاپور (۷۰ دلار امریکا خواهد بود. مقامات خاطرنشان کردند که ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی (۷۰.۳ میلیارد دلار) برای کمک به اقتصاد کشور اختصاص یافته است.

پیشتر نیز گزارش شده بود که ژاپن اجرای برنامه ای را برای حمایت از مردم در برابر بحران فعلی آغاز کرده و شروع به پرداخت پول به شهروندان می کند. این کمک به مبلغ ۱۰۰ هزار ین (۹۰۰ دلار آمریکا) به هر شهروند پرداخت می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!