کُلمار تروپیکال (Colmar Tropicale)

توریست مالزی- کلمارتروپیکال در برجایا هیلز (Berjaya Hills)  مکان فوق العاده ای برای تجدید قوا و انرژی است. این مکان جذاب و زیبا، ترکیبی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی...
توریست مالزی- کلمارتروپیکال در برجایا هیلز (Berjaya Hills)  مکان فوق العاده ای برای تجدید قوا و انرژی است. این مکان جذاب و زیبا، ترکیبی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی فرانسه و ژاپن را به ارمغان می آورد.

این تفریح گاه بی نظیر ۲۷۰۰ فوت بالاتر از سطح دریا و در ۸۰ هکتار جنگل بارانی، در کنار زمین گلف بین المللی، کوهنوردی واقع شده است . دهکده فرانسوی و یک دهکده ژاپنی زیبا در آن بنا شده است.

در روستای ژاپنی شما می توانید کیمینو کرایه کرده و با آن عکس بگیرید. در این روستا تعدادی خانه به سبک ژاپن ساخته شده و دارای یک رودخانه با پلی زیبا است. این مکان تا ساعت ۵ بعد از ظهر تعطیل می شود و فقط کسانی که داخل آن هستند می توانند خارج شوند.

معماری بی نظیر قرون وسطایی فرانسوی و محیط اطراف آن، محیطی مناسب برای یک گردش خانوادگی و یا دوستانه است. شب را می توان در یکی از هتل های آن اقامت گزید و از هوای دلپذیر و خنک آن لذت برد.

در بدو ورود باید بلیط‌هایی را با قیمت ۱۴ رینگیت (بزرگسالان) و ۷ رینگیت (کودکان ۴ تا ۱۲ ساله) خریداری کرد که امکان دسترسی به Colmar Tropicale، دهکده ژاپنی، باغ گیاه‌شناسی و پارک خرگوش را فراهم می‌کند.

Colmar Tropicale Opening Hours: Daily 10:00 – ۰۰:۰۰ Address: KM48, Persimpangan Bertingkat Lebuhraya Karak, Bukit Tinggi, Pahang

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!