یک برش از کیک ناسی لماک میل دارید؟

توریست مالزی- چه این ایده را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کند که...
توریست مالزی- چه این ایده را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کند که این کیک محدودیت های پختی را کنار زده است.

کیک خوشمزه و خاص ناسی لماک را می توان به آشپزخانه تیانا (Tiana) نسبت داد که توسط جنیفر یاپ (Jennifer Yap)  و مادرش تاتیانا هارتونو (Tatiana Hartono) اداره    می شود. این مادر و دختر که غذای بیرون بر تهیه می کردند، سال گذشته مغازه ای را در منطقه دامنسرا راه اندازی کردند.
هر کیک ناسی لماک از ناسی لماک به عنوان ماده اصلی و پایه و لایه هایی از تخم مرغ آب پز درست میشود و با چاشنی از میوه یا سبزی رویه کیک آراسته میشود. برای اینکه همه مواد در جای خود بمانند، کیک با نوارهایی از خیار که به صورت کمربند دور آن قرار می گیرند، ثابت می شود.

افراد مشکل پسند، می توانند به صورت سفارشی این کیک را سفارش دهند. با نگاهی به قسمت نظرات صفحه فیس بوک آشپزخانه تیانا (Tiana)، مشخص می شود که گرچه ممکن است کیک ناسی لماک ایده ای غیر معمولی باشد، اما واکنش مشتریان بسیار مثبت بوده است.

 



منبع : روزنامه استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!