یک شب در موزه برای ثبت رکورد ملی

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد استقلال مالزی، برنامه یک شب در موزه با حضور بیش از 1500 دانش‌آموز از مدارس مختلف مالزی برای ثبت یک رکورد ملی برگزار می‌شود.
به مناسبت فرا رسیدن سالگرد استقلال مالزی، برنامه یک شب در موزه با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز از مدارس مختلف مالزی برای ثبت یک رکورد ملی برگزار می‌شود.

این برنامه با نام “Night at the Museum” قرار است از ساعت ۳ بعدازظهر ۳۰ آگوست با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز ۱۴ تا ۱۷ ساله مقطع راهنمایی از مدارس مختلف سراسر مالزی آغاز شده و تا ساعت یک بعدازظهر ۳۱ آگوست ادامه پیدا کند.

کمرول بهارین، رئیس اداره موزه‌های مالزی در این خصوص گفت: این برنامه به طور همزمان در ۲۱ موزه تحت مدیریت این اداره در سراسر مالزی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق این برنامه شرکت‌کنندگان باید یک شبانه روز را در موزه سپری کنند و در این مدت برنامه‌های مختلف و مهیجی برای آنها تدارک دیده شده است.

به گفته وی، موزه‌های ملی مالزی، صنایع دستی اورنگ اصلی‌ها، مردم‌شناسی مالایی‌ها، سلطنتی، خودرو، معماری و موزه دریایی لابووان از جمله موزه‌هایی هستند که در این برنامه مشارکت دارند.

برنامه “یک شب در موزه” از سال ۲۰۰۵ با پیشنهاد موزه ملی مالزی آغاز به کار کرد و از آن زمان همه ساله در مالزی برگزار می‌شود و استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است. قرار است برنامه امسال به دلیل تعداد شرکت کنندگان در کتاب رکوردهای مالزی به ثبت برسد.

منبع: روزنامه سان

پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!