یک چمدان پُر از پول در انتظار پرسپولیس در مالزی

توریست مالزی- باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا مبلغ ۴۷۰ هزار دلار از کنفدراسیون آسیا پاداش میگیرد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضر در لیگ...
توریست مالزی- باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا مبلغ ۴۷۰ هزار دلار از کنفدراسیون آسیا پاداش میگیرد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای هر پیروزی آسیا ۵۰ هزار دلار و برای هر مساوی ۱۰ هزار دلار و برای بازی های خارج از خانه ۳۰ هزار دلار به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می کند.

این در حالی است که به دلیل ممنوعیت در برخی مراودات بانکی گفته می شود تیم فوتبال پرسپولیس می بایستی به صورت حضوری در مالزی پول خود را دریافت کند. باشگاه پرسپولیس در صورتیکه این مبلغ را از کنفدراسیون آسیا دریافت کند برخی از مشکلات مالی این تیم حل خواهد شد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای،  در مورد پولی که قرار است به حساب باشگاه پرسپولیس از طرف AFC واریز شود، اظهار کرد:به طور کلی تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند در مرحله مقدماتی بر حسب برد و مساوی که بدست می آورند مبالغی را دریافت می کنند و فرقی ندارد که چه تیمی باشد.

او ادامه داد: در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا به طور خودکار به این مبلغ افزوده می شود فرقی ندارد چه تیمی باشد.طبق آئین نامه AFC این مبلغ به تیم هایی که به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود کرده اند پرداخت می شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در ادامه گفت: خوشبختانه تیم پرسپولیس تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است و امیدوارم بتواند در این مرحله از سد الاهلی گذر کند و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.در ضمن تیم ها براساس بردهای کسب شده و تبلیغات دور محیطی مبالغی را دریافت می کنند.از طرفی هنوز خبر ندارم که این پول قرار است چه زمانی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.

مهدی در پایان یاد آور شد:قطعا این پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد اما اینکه در کجا و چه زمانی به حساب باشگاه واریز می شود از آن اطلاع چندانی ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!